Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Dziś oficjalnie ruszyły targi ISE 2025 – oto co proponuje na nich Sony

Dziś oficjalnie ruszyły targi ISE 2025 – oto co proponuje na nich Sony

0
Dodane: 6 godzin temu

Firma Sony demonstruje możliwości wykorzystania inteligentnych technologii AV i zmiany sposobu współpracy z rozległą siecią partnerów na targach ISE 2025.

Sony

4 lutego br. rozpoczął się kluczowy event dla branży AV – Integrated Systems Europe 2025 w Barcelonie. Na stoisku Sony odwiedzający poznają m.in. nowy Remote Device Manager do monitorów profesjonalnych BRAVIA oraz najnowszą aktualizację oprogramowania układowego do kamer PTZ SRG A40 i A12 z analityką AI – oba rozwiązania bazują na istniejącej, wysokiej jakości technologii, którą klienci dobrze znają i cenią.

W hali 3, na stoisku 3E300, firma Sony zaprasza odwiedzających do spotkania z ekspertami branżowymi i obejrzenia demonstracji najnowszych produktów i rozwiązań, które nie tylko oferują wartość dodaną, ale także zwiększają swobodę twórczą na głównych rynkach – z dedykowanymi obszarami. Należą do nich środowiska, takie jak makieta sklepu detalicznego, wirtualne studio produkcyjne i nowość w tym roku, dedykowane centrum tworzenia treści. Goście na stoisku odkryją również zaangażowanie Sony w ESG, w tym inicjatywę “Making it, Moving it, Using it and Re-using it”, ponieważ firma prezentuje postępy, jakie poczyniła w kierunku lepszej przyszłości dla wszystkich w branży AV.

“Wspaniale jest wrócić na targi ISE i zaprezentować nasze w pełni zrównoważone stoisko oraz kolejny poziom aktualizacji naszych partnerstw, produktów, technologii i rozwiązań, które przyniosą ogromne korzyści firmom z sektorów retail, edukacji, korporacji i produkcji treści”, komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. “Koncentrujemy się na naszej długoterminowej wizji i celach, w szczególności na naszych inicjatywach ESG, i cieszymy się, że będziemy mogli zaprezentować nasze liczne inicjatywy w ramach szerszego planu Sony Road to Zero. Nie ma lepszego miejsca na zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami i rozwojem AV niż to wydarzenie definiujące branżę”.

Sony

Przedstawiciele branży retail przeszli w ostatnich latach ogromną transformację cyfrową, aby zapewnić swoim klientom wyjątkowe wrażenia w środowiskach zakupowych. W najnowszym raporcie Sony State of Retail Technology Report zidentyfikowano przepaść między priorytetami sprzedawców a rosnącymi oczekiwaniami konsumentów w zakresie cyfrowych doświadczeń i zrównoważonych praktyk. Aby wesprzeć branżę retail w dalszym rozwijaniu sklepów i doświadczeń zakupowych, odwiedzający stoisko Sony będą mogli zobaczyć makietę sklepu brytyjskiej projektantki mody Stelli McCartney z monitorami profesjonalnymi z serii BRAVIA BZ40L i BZ30J.

Flagowe monitory BZ-L zostały zaprojektowane z naciskiem na zrównoważony rozwój i najnowocześniejsze technologie, w tym powłokę Sony Deep Black Non-Glare, która zapewnia niesamowitą jakość obrazu, jednocześnie łagodząc odbicia nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych, takich jak jasna, kolorowa witryna sklepu detalicznego. Część tych monitorów jest wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym SORPLAS, i jest wyposażona w zaawansowane podzespoły, takie jak wydajny układ SoC (System on Chip) i intuicyjny panel Eco, zapewniające zarówno wydajność, jak i łatwość obsługi. Ponadto czujnik oświetlenia otoczenia optymalizuje zużycie energii, przyczyniając się do imponująco niskich rankingów energetycznych EPREL w całej linii. Ekscytującym dodatkiem do tegorocznego stoiska będzie nowa technologia Sony AI Analytics, AITRIOS, która pokaże odwiedzającym, jak sztuczna inteligencja może zmienić ich sklepy detaliczne i wzbogacić doświadczenia zakupowe klientów.

Sony

Aby jeszcze bardziej rozszerzyć ofertę monitorów profesjonalnych BRAVIA 4K, firma Sony wprowadziła nową, opartą na chmurze usługę aprowizacji, sterowania i monitorowania, Remote Device Manager (RDM), która pozwoli integratorom i klientom końcowym zaoszczędzić czas i pieniądze podczas instalacji, obsługi i rozwiązywania problemów. Usługa RDM, wdrażana na miejscu za pośrednictwem funkcji Zero-Touch Provisioning, oferuje nowe funkcje sterowania i monitorowania monitorów BRAVIA, w tym możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania, monitorowania stanu wielu monitorów, wykrywania nieprawidłowych stanów i wykonywania zrzutów ekranu.

Wraz z tym wydarzeniem Sony zaprezentuje również 23 nowych członków i liderów branży, którzy dołączyli do sojuszu AV Alliance i sieci partnerów technologicznych. To ciągłe rozszerzanie powiększa już istniejące portfolio ponad 60 organizacji z całej Europy i innych części świata. Sieć Sony AV Alliance Partner Network opiera się na strategicznych sojuszach w całej branży, oferując kompatybilne rozwiązania programowe i sprzętowe, które zapewniają większą wartość, zgodność i swobodę twórczą linii monitorów profesjonalnych BRAVIA.

Sony

Coraz więcej firm priorytetowo traktuje zrównoważone produkty i rozwiązania, a ostatnie badanie Sony wykazało, że około 8 na 10 firm jest skłonnych zapłacić ponad 20% więcej za produkty AV, które są wykonane w sposób zrównoważony lub działają z większą efektywnością energetyczną. Na stoisku znajdzie się specjalna strefa poświęcona rozwiązaniom korporacyjnym, w której prezentowana będzie gama BRAVIA BZ-L i jej zrównoważone rozwiązania do sal konferencyjnych, rozwiązania TEOS Workspace Solution oraz integracje z partnerami korporacyjnymi w zakresie systemów sterowania, rozwiązań Workspace i sprzętu UC. Zaprezentowane zostaną także najnowsze biznesowe projektory laserowe Sony, takie jak VPL-PHZ61 i VPL-FHZ85

Sony dostarcza szereg zaawansowanych rozwiązań, które zmieniają nauczanie i hybrydowe uczenie się, czyniąc lekcje bardziej angażującymi, a także zapewniając wsparcie nauczycielom i inspirując każdego ucznia. Na stoisku Sony będą prezentowane filmy demonstracyjne nowej aktualizacji oprogramowania układowego w wersji 3.0 do kamer SRG-A40 i SRG-A12 z wbudowaną funkcją automatycznego kadrowania AI PTZ. Nowa aktualizacja oferuje funkcję Fixed Angle Position, w której automatyczne kadrowanie PTZ zostanie wstrzymane, a kąt widzenia automatycznie przesunie się i utrzyma predefiniowany obszar. Dodatkowo funkcjaę Tracking Range umożliwia automatyczne kadrowanie PTZ tylko w obrębie wstępnie zdefiniowanego obszaru, a także nową funkcję Composition Preset Recall via IR Remote Commander, w której zaprogramowane kąty skonfigurowane za pomocą Composition Preset można przywołać używając przypisywanych przycisków na dostarczonym pilocie zdalnego sterowania IR. Będzie można ustawić trzy kompozycje, takie jak “całe ciało”, “talia” i “zbliżenie”, aby uzyskać lepsze wrażenia z kadrowania. Odwiedzający mogą również zapoznać się z ofertą kamer 4K z obrotowym zoomem, w tym z modelem SRG-X40UH.

Po raz pierwszy na targach ISE: prezentacja rozwiązań do produkcji treści. Niezależnie od tego, czy chodzi o transmisje strumieniowe wydarzeń na żywo, tworzenie treści komercyjnych o dużej sile oddziaływania czy tworzenie angażujących materiałów szkoleniowych, Sony zadebiutuje z dedykowanym centrum produkcji treści, aby zaprezentować swoje rozwiązania spełniające potrzeby organizacji, które dążą do podniesienia rangi swoich marek i wyróżnienia się na rynku.

“Ponieważ krajobraz AV nadal ewoluuje, w ciągu ostatnich kilku lat ISE dostosowało się do tego, oferując połączenie produkcji AV i treści dla odwiedzających, którzy chcą eksponować swoją markę. Z niecierpliwością czekamy na prezentację naszej bogatej oferty rozwiązań do produkcji na żywo i treści, których celem jest przygotowanie sceny dla bardziej angażującej komunikacji, zwiększającej zasięg wydarzeń na żywo, seminariów i spotkań firmowych zarówno dla odbiorców wewnętrznych, jak i zewnętrznych”, komentuje Norbert Paquet, szef działu rozwiązań do produkcji na żywo w Sony.

Sony

Prezentowane centrum zademonstruje wyjątkowe wrażenia, które Sony stale rozwija i ulepsza. Rozwiązania do produkcji na żywo wspierają marki, które chcą rozwijać i usprawniać tworzenie, i dystrybucję treści. Na potrzeby rejestracji materiałów zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania Sony oparte na sztucznej inteligencji – kamera PTZ z automatycznym kadrowaniem BRC-AM7 i kamera PXW-Z200, dzięki którym odwiedzający będą mogli zapoznać się z technologią opartą na AI i flagową jakością obrazu. Z kolei mikser do produkcji na żywo XVS-G1 i oparty na oprogramowaniu mikser M2L-X to idealne rozwiązania do produkcji na żywo, w których materiały mogą być zarządzane i rozpowszechniane za pośrednictwem platformy Sony Ci Media Cloud Platform.

Powróci wirtualna strefa produkcyjna, w której zaprezentowany zostanie najnowocześniejszy monitor Crystal LED VERONA, zapewniający jednocześnie głęboką czerń i antyrefleksyjność. Odwiedzający stoisko Sony będą mogli zapoznać się z ofertą Sony w zakresie produkcji wirtualnej do zastosowań korporacyjnych, audiowizualnych i nadawczych, korzystając z zestawu VENICE 2 i monitora BVM-HX310 demonstrującego transmisję wideo na żywo. W ostatnim czasie wprowadzono unowocześnienia, które sprawiają, że produkcja wirtualna jest bardziej dostępna i opłacalna w zastosowaniach branżowych.

Sony

165-calowy monitor Sony Crystal LED ZRD-CH12D zaprezentuje wyjątkową jakość obrazu do symulacji projektowania samochodów, a odwiedzający będą mogli cieszyć się interakcją z treścią na ekranie i zanurzyć się w tym doświadczeniu.
Po wrześniowej premierze Sony BRAVIA Projector 8 i 9 zadebiutują na targach, a odwiedzający będą mogli również zapoznać się z naszym flagowym projektorem VPL-GTZ380 na stoisku Trinnov, 1F500.

Sony

Grupa Sony wdraża długoterminowy plan środowiskowy o nazwie “Road to Zero”, którego celem jest zmniejszenie śladu środowiskowego do zera do 2050 roku. W ramach tego planu firma Sony ustanowiła średnioterminowe cele środowiskowe “Green Management 2025”, które obowiązują od roku finansowego 2021 do roku finansowego 2025. Aby wesprzeć Road to Zero, inicjatywa Sony “Making it, Moving it, Using it” jest ukierunkowana na wiele różnych aspektów cyklu życia produktu, takich jak zmniejszenie zużycia pierwotnego plastiku, poprawa wydajności transportu i przegląd zużycia energii podczas użytkowania w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

Sony

Od lata 2023 r. w telewizorach z serii BRAVIA BZ-L stosowany jest własny plastik SORPLAS firmy Sony, pochodzący z recyklingu. We wszystkich 15 modelach zastosowano elementy przyjazne dla środowiska – od wykorzystania plastiku z recyklingu SORPLAS™ i mniejszego zużycia atramentu na kartonach po opcjonalny stojak zmniejszający ilość odpadów i Eco Dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w zależności od konfiguracji ustawień.

Na początku grudnia firma Sony Europe została nagrodzona złotym medalem EcoVadis – znanej globalnej platformy, która wystawia oceny zrównoważonego rozwoju dla firm. Oznacza to, że Sony  jest wśród 5% najbardziej zrównoważonych firm ocenianych przez EcoVadis na całym świecie.

Sony współpracuje z BCS Telecom & ICT dla marki lifestylowej YAYA

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .