Profesjonalna organizacja biura dzięki rozwiązaniom Sony TEOS
30Dobra organizacja pracy to podstawa skutecznego działania. Aby zapanować nad spotkaniami, rezerwacją sal konferencyjnych i innych pomieszczeń lub biurek niezbędne są odpowiednie narzędzia. Jednym z takich rozwiązań pozwalających na skuteczne i inteligentne zarządzanie miejscem pracy jest Sony TEOS. Ten system może odmienić to, jak działa Wasza firma. Na pewno przeniesie organizację spotkań oraz zarządzanie wyświetlaczami na zupełnie inny, profesjonalny poziom.
Czym jest TEOS?
To platforma stworzona przez Sony Professional do zarządzania w sposób inteligentny miejscem pracy oraz jego automatyzacją. W prosty sposób osoba odpowiedzialna za zarządzanie naszym biurem jest w stanie sterować wszystkimi podłączonymi do platformy TEOS urządzeniami, a tym samym trzymać wszystko w ryzach.
Co integruje TEOS? Przede wszystkim platforma skupia się na wyświetlaczach, takich jak profesjonalne monitory BRAVIA, specjalne tablety TEOS oraz playery, umożliwiając wyświetlanie informacji na dowolnym wyświetlaczu z HDMI. Platforma TEOS współpracuje też z projektorami i innymi zgodnymi monitorami.
W efekcie tego z jednego miejsca mamy dostęp do wszystkich wyświetlaczy w firmie – możemy ustawić harmonogram ich uruchamiania i wyłączania. Możemy wyłączać nieużywane aktualnie monitory czy projektory. A to niesie ze sobą konkretne oszczędności energii. Zdalne uruchamianie ekranów ułatwia codzienną pracę. Gdy pracownik przychodzi do sali konferencyjnej, ma już uruchomiony na przykład 85-calowy monitor Sony Bravia BZ40H. Nie musi poświęcać czasu na uruchomienie i przygotowanie się do spotkania – sprzęt czeka gotowy na rozpoczęcie prezentacji.
W większych organizacjach z pewnością docenione zostanie zarządzanie salami spotkań, gdzie osoba w recepcji może zza swojego biurka kontrolować dostępność sal i odpowiednio oznaczać informacje o spotkaniach na ekranach przed nimi. Wszystko może być zintegrowane też z innymi wyświetlaczami i tabletami w firmie. Dzięki intuicyjnym webowym narzędziom możliwe jest szybkie przygotowanie grafiki wyświetlanej na wielu ekranach czy nawet ich personalizacja. Efektowne przywitanie potencjalnego klienta? Nic prostszego – odpowiednie grafiki wyświetlą się na ekranach w lobby.
Połączenie profesjonalnych wyświetlaczy Sony z platformą TEOS pozwala na zupełnie nowe podejście do komunikacji z pracownikami i gośćmi. Przede wszystkim jednak umożliwia scentralizowane i ułatwione zarządzanie tymi ekranami tak, że system staje się prosty i mogą go obsługiwać kompetentne osoby, ale nie jest do tego potrzebny sztab techników. Wiele procesów może zostać zautomatyzowanych. To także możliwość optymalizacji pracy biura i wykorzystania ekranów i pomieszczeń poprzez analizę danych zgromadzonych z urządzeń. Menadżerowie czy właściciele firmy mogą w ten sposób analizować czas spędzony na spotkaniach etc. Szczegółowe informacje zebrane przez platformę TEOS ułatwią podejmowanie trafnych decyzji.
Doskonały czas na wdrażanie nowych technologii
Ostatni, trudny dla wszystkich okres pandemii sprawił, że zmienia się sposób pracy, zwłaszcza tej biurowej. Właśnie teraz jest doskonały moment na wdrażanie takich rozwiązań jak Sony TEOS. Platformę można dobrze wykorzystać chociażby przy zarządzaniu informacjami o tym, które zespoły pracują zdalnie, a które w danym czasie są w biurze. System ten z pewnością wspomoże organizację biura, gdzie pracownicy nie mają na stałe przypisanych swoich miejsc. Ekrany mogą prowadzić gości bezpośrednio do miejsca spotkania bez konieczności kontaktu z osobami trzecimi. To właśnie teraz jest dobry moment na przeorganizowanie biura i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, które wspomogą efektywną pracę.
Osobiście platforma TEOS przekonała mnie do siebie prostotą obsługi, dużymi możliwościami i centralizacją. Z jednego miejsca można zarządzać całym naszym sprzętem i w efektywny sposób organizować pracę w firmie.