TP Vision chwali się wynikami za 2022 rok
TP Vision, producent m.in. telewizorów i produktów audio marki Philips pochwalił się dobrymi wynikami za 2022 rok, pomimo niesprzyjającej koniunktury gospodarczej i zawirowań geopolitycznych na świecie. Co sprzedawało się szczególnie dobrze?
Zacznijmy od podawanych przez TP Vision danych za rok 2022:
- Sprzedaż telewizorów OLED Ambilight wzrosła o 22% r/r;
- Sprzedaż produktów audio – kategoria ta odnotowała wzrost o 12%, a segment słuchawek aż o 22% r/r;
- Produkty Fidelio i soundbary również odnotowały znaczące wzrosty rok do roku;
- Sprzedaż słuchawek linii GO Sports wzrosła w ubiegłym roku aż o 70% r/r;
- Telewizory z funkcją Ambilight stanowią obecnie prawie 80% całej sprzedaży, co wyraźnie pokazuje, że funkcja ta trafia w upodobania klientów.
Dane te zostały podane do publicznej wiadomości podczas konferencji Amsterdam Live.
W 2023 roku TP Vision dalej będzie rozwijać linię telewizorów OLED z techniką Ambilight, firma zapowiedziała również, że będzie kontynuować współpracę z brytyjską marką Bowers & Wilkins, a to oznacza, nagłośnienie B&W w topowych modelach telewizorów Philips.
Klienci docenili też skupienie się firmy na segmencie produktów sportowych, w którym nowe słuchawki z serii GO i nowo wprowadzone, przenośne głośniki bezprzewodowe przyczyniły się do wzrostu sprzedaży o ponad 70%. TP Vision ogłosiło również, że i w 2023 roku będzie współpracować z Team Jumbo Visma oraz z Wings for Life World Run – największą na świecie imprezą biegową. Podpowiem tylko, że recenzję ciekawych z technologicznego punktu widzenia słuchawek opartych na przewodnictwie kostnym dźwięku znajdziecie w najnowszym wydaniu iMagazine 2/2023.
TP Vision podkreślało również własnie działania na polu dążenia do zrównoważonej gospodarki zasobami. Począwszy od 2022 r. wszystkie modele telewizorów 32″, 43″ i 50″ są pakowane w ekologiczne opakowania wolne od polistyrenu, a modele o większej przekątnej ekranu wkrótce pójdą w ich ślady. Ponadto firma zaprzestała produkcji opakowań zewnętrznych telewizorów z pełnokolorowym nadrukiem, a do druku stosuje tusze na bazie soi.
W przypadku marki Philips Sound również przyspieszono proces wymiany wewnętrznych opakowań z tworzyw sztucznych na ekologiczne materiały dla słuchawek Philips, przy czym firma zobowiązała się do wprowadzenia ekologicznych opakowań niezawierających tworzyw sztucznych dla wszystkich produktów dźwiękowych do 2024 roku.