Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Honor przedstawia interfejs oparty na intencjach, czy to przyszłość AI?

Honor przedstawia interfejs oparty na intencjach, czy to przyszłość AI?

0
Dodane: 9 miesięcy temu

George Zhao, prezes Honor Device Co. Ltd. wziął udział w panelu dyskusyjnym na temat sztucznej inteligencji. Oprócz niego na scenie pojawili się John Hoffman, prezes GSMA Ltd., oraz Alex Katouzian, dyrektor generalny MCX, Qualcomm Technologies, Inc.

Panel dyskusyjny pt. „Stawianie użytkowników na pierwszym miejscu w rozwoju sztucznej inteligencji: kluczowe aspekty tworzenia AI dla inteligentnych urządzeń” był okazją do dyskusji na temat znaczenia AI przy jednoczesnym zapewnieniu prywatności. Oto jak na tę kwestię zapatruje się marka Honor.

Wierzymy, że sztuczna inteligencja wpłynie na działanie systemu operacyjnego i zbuduje nasze przyszłe doświadczenia związane ze smartfonami. Honor będzie rozwijać strategię AI, integrując ją z MagicOS i wszystkimi urządzeniami marki Honor, zapewniając tym samym rozwiązania opracowane z myślą o ludzkich potrzebach, które zachwycą naszych użytkowników przy każdej interakcji”- stwierdził George Zhao, podkreślając zaangażowanie firmy Honor w rozwój urządzeń AI.

Wizja chińskiej marki w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji na urządzeniach przenośnych została przedstawiona w nakładce MagicOS 8.0. Oprogramowanie to według przedstawiciela Honor jest pierwszym w branży interfejsem użytkownika opartym na intencjach (IUI). MagicOS 8.0 oferuje również funkcję Magic Portal, która pozwala użytkownikom płynnie przełączać się między aplikacjami i uzyskiwać dostęp do usług za pomocą jednego przeciągnięcia. Funkcja ta współpracuje z ponad setką najpopularniejszych aplikacji.

Honor nawiązał również współpracę z firmą Qualcomm, jej efektem jest wykorzystanie otwartego kodu Llama 2 (duży otwarty model językowy opublikowany przez Meta) w smartfonie Honor Magic6 Pro. Dzięki takiemu rozwiązaniu moc sztucznej inteligencji jest dostępna na urządzeniu również w trybie offline.

Chcemy ułatwić użytkownikom rozwój i wprowadzanie innowacji na naszych platformach” – powiedział Katouzian. „Współpraca i otwartość są świetne dla branży, więc kooperacja Qualcomm z naszymi partnerami jest kluczowa. Wierzę, że tak długo, jak będziemy tworzyli innowacje, współpracując jednocześnie z innymi firmami, nasz potencjał będzie nieograniczony“.

John Hoffman dodał, że „sztuczna inteligencja jest gotowa zrewolucjonizować świat i cieszymy się, że firmy takie jak Honor i Qualcomm wykorzystują technologię AI, aby wprowadzać innowacje w urządzeniach, poprawiając komfort życia“. GSMA, we współpracy z marką Honor, zaprezentowało również kompendium „6G Terminal Vision“, nakreślające wizję rozwoju terminali 6G w erze sztucznej inteligencji i wyznaczającą kierunek przyszłych postępów w branży.

Według Zhao, obecna fala przełomów w dziedzinie sztucznej inteligencji jest bezprecedensowa i będzie miała głęboki wpływ na inteligentne urządzenia. „Sztuczna inteligencja na poziomie platformy i LLM umożliwiają marce Honor płynne łączenie urządzeń AI, takich jak komputery czy smartfony, w codziennym życiu użytkowników, tym samym rozumiejąc ich intencje i przewidując ich potrzeby” – powiedział Zhao. Dodał on też, że im bardziej konsumenci angażują się w korzystanie z urządzenia, tym bardziej staje się ono dostosowane do ich potrzeb i pomocne.

Alex Katouzian wypowiedział się na temat przenoszenia AI z chmury na smartfony i komputery. „Dzięki lepszej kwantyzacji czy zmniejszaniu modeli oraz współpracy z naszymi partnerami, takimi jak Honor i dostawcami systemów operacyjnych, będziemy w stanie wykorzystać możliwości i dane sztucznej inteligencji zapisane w chmurze, aby przenieść je na urządzenia. Potencjał rozwoju AI na smartfonach czy komputerach jest praktycznie nieograniczony“.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .