Marka Jimmy oficjalnie w Polsce
Marka Jimmy z dumą oficjalnie ogłosiła swój debiut na polskim rynku. Same produkty były dostępne już wcześniej, dzięki niezależnym dystrybutorom, ale teraz konsumenci zyskają więcej, dzięki bezpośredniej obecności producenta i lokalnego oddziału w naszym kraju.
Polska to dynamicznie rozwijający się rynek z rosnącym zainteresowaniem inteligentnymi technologiami dla domu, co czyni ją kluczowym miejscem dla rozwoju marki Jimmy w Europie, tak przynajmniej uważają jej przedstawiciele. Dzięki szerokiemu portfolio urządzeń, obejmującemu odkurzacze bezprzewodowe, suszarki do włosów, po zaawansowane rozwiązania do pielęgnacji domu, marka wierzy, że będzie w Polsce skutecznie odpowiadać na potrzeby konsumentów.
„Chcemy być bliżej naszych klientów” – mówi Łukasz Bieniek, General Manager JIMMY w Polsce – „Oficjalna obecność marki w Polsce umożliwia nam nie tylko oferowanie pełnej gamy naszych produktów, ale również zapewnienie lepszego wsparcia posprzedażowego, obsługi gwarancyjnej oraz bliższą współpracę z partnerami detalicznymi.”
Jimmy to marka należąca do grupy KingClean, rewolucjonizuje sprzątanie domowe dzięki połączeniu najnowocześniejszej technologii i nowoczesnego designu. Grupa KingClean, posiadająca ponad 30-letnie doświadczenie, jest liderem w dziedzinie badań, rozwoju i produkcji, z ponad 2200 patentami oraz ponad 100 nowymi produktami wprowadzanymi na rynek każdego roku. Do tej pory KingClean sprzedało na całym świecie ponad 200 milionów odkurzaczy, co świadczy o ich ogromnej ekspertyzie i gwarantuje, że Jimmy dostarcza innowacyjne, wysokiej jakości rozwiązania czyszczące, które poprawiają zdrowie i komfort życia w ponad 100 krajach. Firma zdobyła już zaufanie użytkowników w ponad 100 krajach na całym świecie i planuje intensywnie rozwijać swoją obecność w Polsce.
Produkty marki wyróżniają się:
- Innowacyjną technologią – od potężnych silników cyfrowych po zaawansowaną technologię filtrowania Dual Cyclone.
- Ergonomicznym designem – lekkie, łatwe w obsłudze urządzenia idealnie wpasowujące się w nowoczesne wnętrza.
- Konkurenycjnymi cenami – oferującymi doskonały stosunek jakości do ceny.
Polska została wybrana m.in. ze względu na swoją dynamikę, a także otwartość Polek i Polaków na nowoczesne technologie
Podczas wydarzenia premierowego marki, które odbyło się 3 grudnia, przedstawiciele mediów mieli okazję zapoznać się z historią marki, jej filozofią oraz wyjątkowymi technologiami, które wyróżniają produkty JIMMY na rynku. W trakcie wydarzenia zaprezentowano najnowsze modele urządzeń, podkreślając ich innowacyjność, ergonomię i nowoczesny design. Uczestnicy mogli również osobiście przetestować odkurzacze i inne sprzęty marki, co pozwoliło na bezpośrednie doświadczenie ich funkcjonalności i jakości wykonania. Spotkanie poprowadził dziennikarz technologiczny, Paweł Pilarczyk wspólnie z General Managerem JIMMY Polska, Łukaszem Bieńkiem.
Wśród zaprezentowanych modeli znalazły się:
- PW11 Pro Max, oferowany w świątecznej cenie promocyjnej 1999 PLN (cena regularna: 2499 PLN),
- BX7 Pro Max, dostępny za 599 PLN (cena regularna: 799 PLN),
- H9 Pro, w cenie promocyjnej 1299 PLN z zestawem mopującym o wartości 129 PLN w prezencie (cena regularna: 1499 PLN).
Spotkanie stanowiło doskonałą okazję do rozmowy z ekspertami Jimmy oraz bliższego poznania misji marki, polegającej na poprawie komfortu codziennego życia poprzez zaawansowane technologie sprzątania. Informujemy, że promocyjne ceny na wymienione produkty obowiązują do 15 grudnia br. z wyjątkiem modelu H9 Pro, który oferowany jest taniej do 15 stycznia 2025.
Podpowiem też, że dokładniejszymi informacjami na temat tych urządzeń miałam okazję podzielić się z Czytelnikami na łamach najnowszego, świątecznego wydania iMagazine, do którego lektury zachęcam: