Superman promuje superduże telewizory Samsunga w nowej globalnej kampanii
Firma Samsung ogłosiła nawiązanie globalnej współpracy z Warner Bros. i DC Studios przy okazji kinowej premiery filmu „Superman”, która odbyła się 11 lipca.
W ramach partnerstwa przygotowano kampanię marketingową, aktywacje dla fanów oraz specjalną kolekcję cyfrowych grafik w galerii Samsung Art Store.
Centralnym elementem współpracy jest globalna kampania prowadzona pod hasłem „Nie jest po prostu duży. Jest superduży”. Nawiązuje ona do promowanej przez firmę Samsung linii telewizorów o dużych przekątnych, obejmującej modele Neo QLED i Crystal UHD o rozmiarach sięgających 98, 100, a nawet 115 cali. Kampania obejmuje m.in. emisję materiałów wideo inspirowanych postacią Supermana w internecie, sklepach oraz przestrzeniach publicznych.
Samsung zaplanował również szereg atrakcji dla fanów na całym świecie. W Londynie pojawią się kioski stylizowane na redakcję gazety „Daily Planet”, które staną w popularnych lokalizacjach, takich jak The Shard i stacja King’s Cross. Z kolei w centrach handlowych w krajach azjatyckich, m.in. w Malezji, Wietnamie i Korei, prowadzone będą interaktywne akcje z fotobudkami i stoiskami typu pop-up. W ramach działań promocyjnych fani mogą zdobyć limitowane gadżety oraz wziąć udział w konkursie w mediach społecznościowych, w którym główną nagrodą jest 98-calowy telewizor marki Samsung.
Współpraca objęła także platformę Samsung Art Store, dostępną na telewizorach The Frame oraz najnowszych modelach QLED i Neo QLED z 2025 roku. Do 31 sierpnia 2025 roku użytkownicy mogą bezpłatnie pobrać kolekcję 10 cyfrowych grafik z uniwersum Supermana, przygotowanych przez wydawnictwo DC Comics. „Dzięki współpracy z najlepszymi studiami i twórcami dajemy fanom szansę, by jeszcze mocniej zanurzyli się w ulubione historie i bohaterów” – powiedział Hun Lee, Executive Vice President of the Visual Display Business w Samsung Electronics.
Nowy film „Superman” został napisany, wyreżyserowany i wyprodukowany przez Jamesa Gunna. Jest to pierwsza produkcja w ramach nowego kinowego uniwersum DC Studios. Obraz, dystrybuowany przez Warner Bros. Pictures, trafił do kin 11 lipca 2025 roku.