iMagazine 6/2014 – Wojna brandów
Gdy czytacie nowy numer iMagazine, jest jeszcze przed rozpoczęciem WWDC 2014. Czego możemy się na nim spodziewać? Teoretycznie WWDC to konferencja dla deweloperów dotycząca oprogramowania, ale w przeszłości zdarzało się, że odbywały się na niej również premiery nowego sprzętu. Oczekiwania są spore, mocno podgrzewane przez „internet” i fanów. Fani są najsilniejszą stroną Apple. Wierni od lat i cierpliwi. Są też wyjątkowi pod względem swojego zaangażowania, co świetnie pokazuje pierwsze na świecie badanie, które przeprowadził Instytut Analizy Sensorycznej przy naszej współpracy i wsparciu firmy Creative. Jestem niesamowicie szczęśliwy, że takie badanie, o takim zakresie, jeszcze raz powiem – pierwsze na świecie, było zorganizowane w Polsce przy naszym udziale. Dziękujemy wszystkim tym, którzy zdecydowali się wziąć w nim udział. Wyniki badania, w pewnych zakresach dosyć niespodziewane, możecie zobaczyć w najnowszym wydaniu iMagazine.
Co więcej? Tradycyjnie dużo ciekawego sprzętu i oprogramowania – m.in. dizajnerskie pokrowce od Otterbox, kubeł od Bluelounge, torba Kensingtona, tuner Elgato, głośnik Creative, dysk sieciowy od WD, HideIPVPN, porady od mBazaar.pl…
Miłej lektury!
Zachęcamy wszystkich czytelników do pobrania naszej aplikacji z App Store lub Google Play.
Kliknij aby pobrać najnowsze wydanie iMagazine. Zapisz się do naszego newslettera - co miesiąc dostaniesz link do pobrania najnowszego numeru.
Zachęcamy wszystkich użytkowników iPadów i iPhonów do pobrania naszej aplikacji z App Store. Użytkowników Androida zapraszamy do Google Play Store.