Aktualizacja aplikacji usługi Creative Cloud
Ukazała się nowa aktualizacja aplikacji usługi Creative Cloud.
Adobe opublikowało uaktualnienie do desktopowej aplikacji zarządzającej usługą Creative Cloud. Poniżej możecie zapoznać się z listą zmian wprowadzonych w wersji 1.9.0.465:
- Aplikacja menedżera usługi Creative Cloud na komputer automatycznie wykrywa i pobiera aktualizacje. Usuń zaznaczenie z pola, aby ją wyłączyć. (Dotyczy tylko aplikacji Desktop Manager).
- Szybsze i płynne synchronizowanie czcionek i plików nawet podczas zmiany połączenia z Internetem.
- Usługa czcionek Typekit jest teraz domyślnie ustawiana na wartość „Włączona”, co pozwala na łatwe i automatyczne synchronizowanie czcionek bez potrzeby ustawiania preferencji.
- Przeciętny czas ładowania panelu Aplikacje został skrócony, więc możesz szybciej przystąpić do pracy.
- Pracownicy mogą logować się wygodnie i bezpiecznie za pomocą identyfikatora przedsiębiorstwa, korzystając z korporacyjnego systemu zarządzania identyfikatorami. (Dotyczy klientów korzystających z wersji Creative Cloud dla przedsiębiorstw).
Jeśli nie otrzymaliście monitu z informacją o aktualizacji, to zalecany jest jej restart.
Źródło: helpx.adobe.com