Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Aktualizacja aplikacji usługi Creative Cloud

Aktualizacja aplikacji usługi Creative Cloud

0
Dodane: 10 lat temu

Ukazała się nowa aktualizacja aplikacji usługi Creative Cloud.

Adobe opublikowało uaktualnienie do desktopowej aplikacji zarządzającej usługą Creative Cloud. Poniżej możecie zapoznać się z listą zmian wprowadzonych w wersji 1.9.0.465:

  • Aplikacja menedżera usługi Creative Cloud na komputer automatycznie wykrywa i pobiera aktualizacje. Usuń zaznaczenie z pola, aby ją wyłączyć. (Dotyczy tylko aplikacji Desktop Manager).
  • Szybsze i płynne synchronizowanie czcionek i plików nawet podczas zmiany połączenia z Internetem.
  • Usługa czcionek Typekit jest teraz domyślnie ustawiana na wartość „Włączona”, co pozwala na łatwe i automatyczne synchronizowanie czcionek bez potrzeby ustawiania preferencji.
  • Przeciętny czas ładowania panelu Aplikacje został skrócony, więc możesz szybciej przystąpić do pracy.
  • Pracownicy mogą logować się wygodnie i bezpiecznie za pomocą identyfikatora przedsiębiorstwa, korzystając z korporacyjnego systemu zarządzania identyfikatorami. (Dotyczy klientów korzystających z wersji Creative Cloud dla przedsiębiorstw).

Jeśli nie otrzymaliście monitu z informacją o aktualizacji, to zalecany jest jej restart.

Źródło: helpx.adobe.com

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, Redaktor iMagazine.pl. Mastodon: mcskrzypczak@c.im

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .