Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Wsparcie klienta – nowa rola w iTunes Connect

Wsparcie klienta – nowa rola w iTunes Connect

0
Dodane: 7 lat temu

W iOS 10.3 oraz macOS Sierra 10.12.4 Apple udostępniło wreszcie twórcom aplikacji możliwość odpowiadania na opinie zamieszczone w App Store. Teraz firma z Cupertino dodaje kolejne usprawnienie w tej kwestii.

Od chwili wprowadzenia wspomnianej możliwości, na komentarze użytkowników odpowiadać mogli tylko administratorzy kont iTunes Connect. Ponieważ jednak obecnie standardem jest, że każda szanująca się firma ma kogoś na stanowisku wsparcia klienta, Apple umożliwiło przerzucenie obowiązków kontaktowania się z klientami odpowiednim osobom. Do konta iTunes Connect dodało nową rolę – Customer Support, czyli wsparcie klienta. Osoby, którym ta rola zostanie przypisana, otrzymają w ten sposób dostęp do następujących działów: Resources and Help, Users and Roles oraz My apps. To właśnie z poziomu tego ostatniego będą mogli odpowiadać na komentarze użytkowników.

Jak dowiadujemy się z ogłoszenia od Apple, osoby, które przed 13 lipca 2017 miały przypisaną rolę App Manager oraz Marketer automatycznie otrzymały również tę najnowszą – Customer Support. Osobom dodanym do zespołu po wspomnianej dacie będzie trzeba tę rolę przypisać ręcznie.

Źródło Apple

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, Redaktor iMagazine.pl. Mastodon: mcskrzypczak@c.im

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .