iMagazine

Masz problem z Time Capsule? Apple oficjalnie ma na to rozwiązanie

12/07/2010, 12:29 · · · 3

Niecały rok temu pisaliśmy o problemach z pierwszą edycją Time Capsule. Wygląda na to, że Apple w końcu zauważyło tę sytuację i uruchomiło program serwisowy.

Poniżej przeczytacie oficjalną informację od Apple:

Objawy
Niektóre urządzenia Time Capsule sprzedawane w okresie mniej więcej od lutego do czerwca 2008 roku mogą się nie włączać lub wyłączać się nieoczekiwanie po uruchomieniu.

Dotyczy produktów
Time Capsule

Rozwiązanie
Modele urządzenia Time Capsule, których dotyczy usterka

Usterką mogą być dotknięte niektóre urządzenia Time Capsule o numerze seryjnym z następującego zakresu:
XX807XXXXXX–XX814XXXXXX

Jak znaleźć numer seryjny na urządzeniu Time Capsule?

Jeśli numer seryjny używanego urządzenia Time Capsule mieści się w powyższym zakresie i urządzenie nie włącza się lub wyłącza się nieoczekiwanie po uruchomieniu, urządzenie to może kwalifikować się do naprawy lub wymiany.

Należy się skontaktować z najbliższym przedstawicielem firmy Apple:

  • Autoryzowany Serwis Apple. Najbliższy serwis można znaleźć tutaj.
  • Sklep detaliczny Apple Store. Należy umówić się na spotkanie z pracownikiem Genius (opcja dostępna tylko w niektórych krajach).
  • Centrum kontaktowe Apple. Tutaj można znaleźć numer telefonu dla swojego regionu.

Jeśli firma Apple lub Autoryzowany Serwis Apple potwierdzi, że urządzenie Time Capsule jest dotknięte tą usterką, firma Apple bezpłatnie naprawi lub wymieni urządzenie.

Uwaga: jeśli użytkownik chce zachować dane przechowywane na urządzeniu Time Capsule, firma Apple oferuje mu opcje zależne od miejsca zamieszkania.

Mieszkańcy USA i Japonii chcący zachować dane przechowywane na urządzeniu Time Capsule dotkniętym usterką powinni skontaktować się z firmą Apple w celu zorganizowania usługi serwisu z przesyłką. Czas realizacji serwisu z przesyłką wynosi od 3 do 5 dni.

W innych krajach sklep detaliczny Apple Store lub Autoryzowany Serwis Apple może w razie potrzeby przenieść dane z urządzenia Time Capsule dotkniętego usterką na urządzenie zamienne. Dokładny czas realizacji tej usługi można uzyskać w sklepie lub w serwisie.

Osoby, które przypuszczają, że zapłaciły za naprawę lub wymianę urządzenia Time Capsule z powodu tej usterki, mogą skontaktować się z firmą Apple w celu uzyskania zwrotu kosztów.

Jak zawsze w takich przypadkach, firma Apple zaleca utworzenie kopii zapasowej danych. Tutaj można znaleźć więcej informacji o opcjach tworzenia kopii zapasowych bez urządzenia Time Capsule. Firma Apple nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.

Ten program obejmuje dotknięte usterką modele urządzenia Time Capsule przez okres trzech lat od daty pierwotnego zakupu. Firma Apple będzie analizować dane serwisowe i w razie potrzeby uaktualni program.

3

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii i dobrej kuchni. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


3
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Dominik ŁadaAthlan Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Athlan
Gość

Pisze się „tę sytuację”, a nie „tą”.