Miałem problem z aktualizacją iTunes 10.1.1
Sytuacja wyglądała tak – przeczytałem informacje na naszej stronie, że jest dostępny iTunes 10.1.1. Pobrałem go poprzez systemowe “Uaktualnienia”. Zainstalował się, pojawił się biały ptaszek na zielonym tle. W tym momencie klikam w ikonę iTunes w docku i pojawia mi się takie oto okno:
Nie muszę Wam mówić, że się spociłem. Kilkukrotne próby nic nie dały. Za każdym razem to samo okno. Restart, to samo okno.
W końcu w akcie desperacji pobrałem jeszcze raz, tym razem ręcznie, najnowsze iTunes 10.1.1 ze strony Apple.
Uff, zadziałało. Co się stało? Nie wiem. Raport wysłałem do Apple.
Pamiętajcie – ZAWSZE róbcie backupy, tym bardziej, że mamy w systemie darmowe rozwiązanie – Time Machine.
Komentarze: 3
też miałem taki sam problem i rozwiązałem go identycznie!
Rany… Dominik… Przestraszyłeś mnie ale udało się bez problemów
ten sam problem
po aktualizacji nie mogłem odpalic itunes,
restart nie pomogł.
dopiero ponowna instalacja programu!