iMagazine

Miałem problem z aktualizacją iTunes 10.1.1

15/12/2010, 23:16 · · · 3

Sytuacja wyglądała tak – przeczytałem informacje na naszej stronie, że jest dostępny iTunes 10.1.1. Pobrałem go poprzez systemowe „Uaktualnienia”. Zainstalował się, pojawił się biały ptaszek na zielonym tle. W tym momencie klikam w ikonę iTunes w docku i pojawia mi się takie oto okno:

Nie muszę Wam mówić, że się spociłem. Kilkukrotne próby nic nie dały. Za każdym razem to samo okno. Restart, to samo okno.

W końcu w akcie desperacji pobrałem jeszcze raz, tym razem ręcznie, najnowsze iTunes 10.1.1 ze strony Apple.

Uff, zadziałało. Co się stało? Nie wiem. Raport wysłałem do Apple.

Pamiętajcie – ZAWSZE róbcie backupy, tym bardziej, że mamy w systemie darmowe rozwiązanie – Time Machine.


Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


Dodaj komentarz

Darek M - Poznań napisał(a):

też miałem taki sam problem i rozwiązałem go identycznie!

Andrzej napisał(a):

Rany… Dominik… Przestraszyłeś mnie ale udało się bez problemów

Pit napisał(a):

ten sam problem
po aktualizacji nie mogłem odpalic itunes,
restart nie pomogł.
dopiero ponowna instalacja programu!

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK