iMagazine

Miałem problem z aktualizacją iTunes 10.1.1

15/12/2010, 23:16 · · · 3

Sytuacja wyglądała tak – przeczytałem informacje na naszej stronie, że jest dostępny iTunes 10.1.1. Pobrałem go poprzez systemowe „Uaktualnienia”. Zainstalował się, pojawił się biały ptaszek na zielonym tle. W tym momencie klikam w ikonę iTunes w docku i pojawia mi się takie oto okno:

Nie muszę Wam mówić, że się spociłem. Kilkukrotne próby nic nie dały. Za każdym razem to samo okno. Restart, to samo okno.

W końcu w akcie desperacji pobrałem jeszcze raz, tym razem ręcznie, najnowsze iTunes 10.1.1 ze strony Apple.

Uff, zadziałało. Co się stało? Nie wiem. Raport wysłałem do Apple.

Pamiętajcie – ZAWSZE róbcie backupy, tym bardziej, że mamy w systemie darmowe rozwiązanie – Time Machine.

3

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


3
Dodaj komentarz

avatar
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
PitAndrzejDarek M - Poznań Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Darek M - Poznań
Gość
Darek M - Poznań

też miałem taki sam problem i rozwiązałem go identycznie!

Andrzej
Gość
Andrzej

Rany… Dominik… Przestraszyłeś mnie ale udało się bez problemów

Pit
Gość
Pit

ten sam problem
po aktualizacji nie mogłem odpalic itunes,
restart nie pomogł.
dopiero ponowna instalacja programu!