Mastodon

MacPaczka – pierwsza polska paczka z programami!

13
Dodane: 13 lat temu

Dziś startuje pierwsza polska paczka z programami dla Maka oraz iOS – MacPaczka.

W pakiecie wartym 408PLN, który możecie kupić za 49,95PLN, znajdziecie w sumie 9 aplikacji. Są to:

  • premiera OldBooth Mac
  • MenuBrowser
  • Hakore
  • dwie gry dla dzieci Aidem
  • preorder Ergo
  • Captain FTP
  • Faqt
  • SchedulerPL

MacPaczka będzie w sprzedaży przez 14 dni. Dodatkowe szczegóły na temat paczki znajdziecie na stronie projektu. Za projektem stoi Paweł Nowak z AppleBlog oraz Marcin Krzyżanowski autor Hakore.

iMagazine patronuje temu projektowi – przy okazji mamy dla Was jeszcze jedną ważną w tym temacie informację. W najbliższą niedzielę odbędzie się 19 final Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zdecydowaliśmy w redakcji, że przeznaczamy naszą prowizję z tytułu patronowania MacPaczce dla fundacji Jurka Owsiaka.

Także jeśli zastanawiacie się nad kupnem pierwszej polskiej paczki z programami dla maków i chcecie wspomóc chore dzieciaki to klikajcie w bannery MacPaczki na naszej stronie lub w tym wpisiehttp://macpaczka.pl/?ref=imagazine

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, rowery, fotografia i dobra kuchnia. Redaktor naczelny iMagazine - @dominiklada

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 13

fajnie fajnie zakupiłem ,zapłaciłem,przyszła wiadomość z plikiem który nie mogę otworzyć :( jakiś ciekawy pomysł lub podpowiedź na ten temat , bardzo proszę bo na stronie nie ma kontaktu do odpowiedzialnego za ten pakiet(brak maila lub ja nie potrafię go znaleść :)) )

Niestety pierwsza Polska i byle jaka z byle czym. Czy nie warto spojrzeć jak są konstruowane paczki w MuPromo lub MacHeist?
praktycznie jedna aplikacja przydatna do zabawy… oldBooth, reszta to niestety śmieciowisko.

Chore dzieciaki lepiej wspomóc wpłacając 50 zł na WOŚP niż udawać, że się ma kupę wartościowego softu. Takie moje zdanie.

Paczki robi się z tego co jest. Ile jest polskich programów na Mac OS pisanych przez Polaków?
Bo dużo programistów w Polsce robi programy, ale na etacie lub zlecenia jakiś firm zagranicznych no i te firmy mają w d. polskie paczki jakie by one nie były… Tak jak Apple nie przykłada wielkiej wagi do naszego rynku.
Jaki rynek takie paczki ;-)
Trzeba się cieszyć z tego co jest, a jak ktoś chce pomarudzić to zawsze znajdzie powód.

Jaromir, z g$%&na bata się nie ukręci, więc skoro
nie ma z czego to po co na siłę? Byle było? Bo “Pierwsza
polska…”? Litości. Organizatorzy polegli nie przygotowując
teasera i zbierając do kupy “to co jest”. Dlatego wskazałem inne
bundle jako wzorcowe. Nie tylko pod względem zawartości (choć to
clue sprawy) ale i przygotowania, przeprowadzenia itd.

Jacku, podeślij mi proszę dowód wpłaceniach tych 50zł na WOŚP to będę z Tobą dalej gadał.

Masz bardzo negatywne podejście Ci powiem. Dość kategorycznie także nazywasz rzeczy gównem, nie dodając, że gównem są dla Ciebie. Także chciałbym znać Twoją kategorię „aplikacji gówna”, bo chyba jest inna niż moja.

Pawle, wolontariusze nie dają potwierdzeń wpłat ale tekże
nie jesteś dla mnie “tym kimś” komu muszę udowadniać swoją
szczodrość. Taki lajf, że jest to prywatną sprawą każdego z ludzi i
jego sumienia. Możesz rzucać wyzwania ale przy okazji musisz mieć
autorytet bym porażony twoim żądaniem publicznie spłonął ze wstydu.
A że autorytetu nie ma to, no cóż… plusk. Wypowiadając
się wypowiadam w moim imieniu
a opisując rzeczy
prezentuję subiektywny pogląd. Każda wiadomość prezentuje, również
tu, subiektywny punkt widzenia. To jest bezsprzecznie łatwe do
zaobserwowania, nieprawdaż? Więc nie ma potrzeby załączania IMHO,
moim zdaniem, wg mnie… można wszak liczyć na inteligencje
odbiorców. Ale pomimo to dla mniej wprawnych czytających, którzy
mogą się przecież zjawić, zamieściłem na końcu wypowiedzi
“Takie moje zdanie”. Pewnie przeczytałeś ale czy
uważnie? Z marketingowego punktu wiedzenia, launch paczki został
przeprowadzony zupełnie amatorsko, jej zawartość jest bardzo
kiepska. Startując z nią trzeba się było liczyć raczej z
doświadczeniem użytkowników kupujących na MuPromo czy MacHeist niż
liczyć na ich pobłażliwość bo “pierwsza polska” i szczytny cel.
Pomieszanie aplikacji OS X i iOS, bajek dla dzieci z aplikacjami
dla biznesu absolutnie nie podnosi wartości paczki.
Dlatego dla mnie (podkreślenie dla Ciebie Pawle)
cel charytatywny jest tylko zasłoną dymną dla jałowej zawartości
paczki. Broni się tylko PhotoBooth, Faq przydał by się information
designer i projekt międzymordzia – brak wniosków autora nawet po
pojawieniu się przyjaznej z wyglądu konkurencji w postaci Maktury.
Preorder Ergo – sprzedawanie kota w worku (?), litości. Również
Twoja reakcja na krytykę świadczy nieco o niedojrzałości do tego
typu przedsięzieć. Jaromir, podejmował jeszcze działania
“wyjaśniające” ale z działań kryzysowych pała. Pierwsza polska
paczka jest IMHO spalona przez niestety
nikompetencje organizatorów, Drugiej pierwszej polskiej nie będzie,
chyba, że ktoś wpadnie na genialny pomysł “pierwszej profesjonalnej
paczki”… “Pierwszej paczki dla dzieciaków”…, dla emerytów, dla
opozycji… bez zasłony dymnej.

Jacek Jacek Jacek, nie szkoda ci na to czasu? Jezeli tobie
cos nie pasuje to nie znaczy ze innym tez musi i tyle. Jedym nie
pasuje scheduler, dla innych osob to wlasnie scheduler jest
ciekawy. Chyba sie troche zapedziles w Ewangelizowaniu. Przeczytaj
jeszcze raz dlaczego powstała ta paczka i odpuść sobie. Nie musi ci
pasować i nikt sie nie obrazi jezeli nie kupisz, nie musisz sie z
tego tlumaczyc.  Zarówno macheist jak i mupromo nie są idealne
(ile masz programów do zrzutów ekranu albo so konwersji video z
paczek? Masz jeszcze bete the hit list? ile programów było
darmowych w najbliższej aktualizacji? Ile dziala tylko z serwisami
niedostepnymi dla Polaków?). W macpaczce sprawa jest prosta,
polskie programy dla Polaków i to w cenie jednej butelki wina.
Gdybys miał dzieci docenilbys programy dla dzieci, naprawdę :-)
Jezeli nadal musisz sie wyładować to znasz adres:
 pomoc@macpaczka.pl, podyskutujmy, moze będziesz mógł jakoś
pomóc?

Marcin, rzecz w tym, że taką fajną rzecz jak pierwsza
polska paczka tak schrzaniono co zresztą sam obserwujesz po ilości
i tempie sprzedaży. Nie sądzę byście liczyli na poziom MacHeista,
bo i krąg odbiorców mniejszy, ale gdyby stworzyć paczkę “comercial”
i paczkę “entertaiment”? Wierzę, że każdy grosz jest na wagę złota
ale można to było zrobić profesjonalnie albo nawet z jajem… i
mieć więcej groszy na szczytny cel. Przecież widzisz opinie gości
portali i tego i innych, gro z nich ma mieszane uczucia co do
zawartości. Chyba głównie przez brak wartościowego contentu ale
również pomieszanie targetów. Brakło też, jak pisałem, stworzenia
ssania na paczkę, teasera – nie wiem czy z pośpiechu czy przez
niedopatrzenie. Przecież macie rodzynka w postaci PhotoBooth! Może
wtedy część z uśpionych deweloperów włączyła by się do akcji
zyskując na promocji? Jest przecież Macoscope z Ciruloid, Infinite
Dreams z Let’s Create! Pottery HD, iQuarium i SailBoat Championship
oraz wiele innych z którymi macie pewnie dobry kontakt. infinite ma
zresztą ciekawe zapowiedzi na ten rok… Wiem też, że wciągnięcie
innych do listy może nie być łatwe ale są zasoby. Co do
aktualizacji z MuPromo i MacHeist to aplikacje dla ktorych je
nabywałem mogły być aktualizowane, nie bylo ograniczenia
terytorialnego usług. Mam dziecko, doceniam prace ręczne i czytanie
książek wieczorem, ruch na świeżym powietrzu i sporadyczne granie
na komputerze. Córa porywa iPada by Ale też nie ten przedział
wiekowy… Nie potrzebuję się wyładować, oczekiwałem raczej
sensownej dyskusji, po to są komentarze po informacją. Ale ok. EOT
z mojej strony, niech paczka broni się sama. Pozdrawiam,

Jacek, aplikacji z AppStore nie da sie sprzedawać w paczce,
z tego powodu pozostają tylko aplikacje sprzedawane poza, a
ilosciowo nie ma tych aplikacji dużo. Paczka dla biznesu musiałaby
składc sie z jednej aplikacji :-) c’mon, mówimy o 45,95 w tej cenie
dostajesz spore spektrum do zabawy uzytkow (dla wielu osob
captainftp to najlepszy klient ftp)i cos do biznesu, oraz masz
przegląd po lokalnym rynku. Zawsze znajdzie sie gdzies maruda dla
którego jedyna akceptowalna cena to 0 PLN, tak juz jest i biorę to
na klate :-) Serio jezeli chciałbyś jakoś pomoc to skontaktuj sie z
nami, zaproponj cos co nam nie pszulo do głowy, mozemy sie nie
zgadzać ale mozemy wspólnie zrobić cos fajnego.