iMagazine

Problemy z kontami w US iTunes Store

13/05/2011, 13:29 · · · 4

Od kilku dni dostajemy zarówno do iMagazine, jak i iPod.info.pl dużo maili z pytaniem o działanie kont założonych w amerykańskim oddziale iTunes Store. Dość modną praktyką jest zakładanie kont w oddziale US bo wtedy uzyskujemy dostęp dużej ilości aplikacji niedostępnych w naszym krajowym oddziale oraz co pewnie ważniejsze uzyskujemy dostęp do muzyki. W większości przypadków przy rejestracji podajemy jakiś fikcyjny adres pocztowy. Ostatnio jednak konta z podanym fikcyjnym adresem przestały działać i przy próbie pobrania np aktualizacji lub nowego programu wyświetlają informację o błędnym adresie i nie można dokonać żadnych operacji na koncie.

Jest to efekt wprowadzenia nowych zasad sprawdzania adresu pocztowego na kontach iTunes Store. Wcześniej sprawdzana była jedynie poprawność kodu pocztowego teraz kod pocztowy musi się zgadzać z ulicą. Poprawy działający adres to np 450 w. 33 street New York, NY 10001-2603. Więc aby przywrócić działanie konta należy podać po prostu jakiś prawdziwy adres.

PS. We Want iTunes Store in Poland.

4

Norbert Cała

Jedno słowo - Geek. Prowadzący blog http://ipod.info.pl oraz zastępca redaktora naczelnego @imagazinepl.

norbertcala

4
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Michał Kruczek Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Michał Kruczek
Gość

ja przez pewien czas mieszkałem w stanach :) więc mam tamten adres, w związku z czym problemów nie uświadczyłem :)

Anonimowo
Gość
Anonimowo

Ja nie mieszkałem w stanach ale jestem na tyle pomysłowy aby skorzystać z dostępnych adresów w Yellow Pages

Anonimowo
Gość
Anonimowo

Ja zakładałem konto na MIT :P 

Anonimowo
Gość
Anonimowo

 o właśnie swój człowiek ;)