iMagazine

Apple dzwoni

27/05/2011, 17:00 · · · 5

Niezły numer. Dosłownie przed chwilą zadzwonił telefon, nie było mnie akurat w pokoju gdzie zostawiłem iPhona. Zanim dobiegłem to zdążył się rozłączyć. Zobaczyłem, że jest to numer z USA (swoją drogą nie wiedziałem, że w USA wyświetla się stan z jakiego ktoś dzwoni).

Oddzwaniam na niego od razu, a tam automat:

Thank you for calling Apple. If you know extention number please dial it…

O co chodzi? Apple do mnie dzwoniło?

Ciekawe czego chcieli i czy jeszcze raz zadzwonią? Macie jakieś pomysły czego mogli chcieć?

Może oddzwaniali z odpowiedzią na moje maile z pytaniami, które wysyłałem do Steva Jobsa kilkukrotnie? ;-)


Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


Dodaj komentarz

Marcin Krzyżanowski napisał(a):

Do mnie dzwonili… ale z Europy, wręcz miałem wrażenie że rozmawiam z polakiem, ale nie chciał przejść na j. polski ;) Dzwonili w jakiejś tam sprawie która się toczy i toczy i nie potrafią zaktualizować mi adresu na umowie ;)

Anonim napisał(a):

A może tak jak niektórych dziennikarzy z UK i Australii, chcieli Cię zaprosić na Keynote w trakcie WWDC :-)

Mateusz Bo napisał(a):

„Your address info in your iTunes Store Account is pointing to 1 Infinite Loop, Cupertino. Can you please explain?”

Moridin napisał(a):

#komentarzdnia!

Anonim napisał(a):

Temat znany, zwlasza tu: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/5126742000

I Dominiku, wlasnie na podstawie tego linku stwierdzic mozna, ze dzwonili ws. maila do Jobsa :)

„A few days ago, I sent an email to Steve Jobs (sjobs@apple.com) to let him know I thought their new „MobileMe Gallery” app for the iPhone was just alright, and was lacking in functionality that the WEB-app version actually supports.
Today I got a call from Apple corporate relations on behalf of Steve Jobs. I let it go to voicemail since I didn’t know the number. Talk about customer service!”