iMagazine

Nie ma miejsca na tablety, jest tylko dla iPada

27/06/2011, 13:01 · · · 0

comScore opublikował bardzo ciekawy zestaw słupków opisujących procent jaki iPad stanowi w ruchu internetowym ze wszystkich dostępnych tabletów. Najbardziej zaskoczyła mnie Japonia — kraj, który ma spore ilości własnych wynalazków.

Można rzeczywiście na tej podstawie wysnuć kilka wniosków. Po pierwsze, to iPad jest bezwzględnie najpopularniejszym tabletem na świecie. Pomimo krytyki za zamknięty system i wiele ograniczeń, to właśnie ten produkt jest najchętniej wybierany przez konsumentów. Jeśli Apple nie potknie się po drodze, a konkurencja się nie obudzi, to wkrótce słowo „iPad” stanie się synonimem tabletu, podobnie zresztą jak iPod często określa wszelkiej maści mp3 playery. Po drugie — poniekąd możemy się domyślać, że mobilne Safari w połączeniu z wygodnym ekranem o proporcjach 4:3 lepiej nadaje się do netu od szerokoekranowych konkurentów, które powodują konieczność częstego machania palcem.

Jakby nie było, iPad to obecnie zdecydowany faworyt i jeszcze długo poczekamy zanim jakikolwiek inny produkt mu zagrozi …

Źródło: 9to5mac


Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki i zwinne samochody. Niedawno rozpocząłem prowadzenie kursów Lightrooma i fotografii na Pikselowe.pl – zapraszam.


Dodaj komentarz