Problem z aplikacją iMagazine

04/01/2012, 18:05 · · · 10

Pobierz aplikację iMagazine na swojego iPada

Drodzy czytelnicy,

Dostajemy od Was bardzo dużo maili, twittów oraz wszelkich innych wiadomości ws naszej aplikacji na iPada. Dziękujemy bardzo za zainteresowanie i doping.

Sytuacja wygląda w następujący sposób.

Zgłosiliśmy aktualizację do App Store i po kilku uwagach ze strony Apple, została ona ostatecznie 21.12.2011 zaakceptowana.

Jednak po akceptacji z niewiadomych przyczyn zniknęła z App Store. Prawdopodobnie stało się coś w momencie przenoszenia aplikacji do Newsstand. Cały proces jest zautomatyzowany i nie mamy na niego wpływu – jest przeprowadzany przez Apple.

W naszym panelu administracyjnym dla developerów (iTunes Connect) wszystko jest w porządku i nie ma informacji o błędach. Wg panelu aplikacja jest dostępna… Tyle, że nie jest.

Zgłosiliśmy niezwłocznie zaistniałą sytuację do Apple. Zbiegło się to z przerwą w działaniu App Store w związku ze świętami.

Jesteśmy w chwili obecnej w stałym i bezpośrednim kontakcie z Apple w tej sprawie. Apple sprawdza dlaczego zaistniała taka sytuacja i stara się ją rozwiązać w trybie pilnym.

Jak tylko będziemy mieli więcej informacji to je Wam przekażemy.

Prosimy o cierpliwość i zrozumienie. Z góry dziękujemy i przepraszamy za kłopot.

Pozdrawiamy,

Redakcja iMagazine



10

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, rowery, fotografia i dobra kuchnia. Redaktor naczelny iMagazine - @dominiklada