iMagazine

Apple staje się bardziej charytatywne

05/02/2012, 12:52 · · · 3

 

W trakcie rządów Steva Jobsa, Apple nie należało do firm zbyt zaangażowanych w akcje charytatywne. Brało udział w akcji PRODUCT(Red) i w zasadzie to by było na tyle.

Zmiana CEO, na Time Cooka, poskutkowała też zmianą w podejściu do tego typu spraw. Tim Cook w trakcie spotkania z pracownikami w związku z osiągnięciem rekordowych wyników spółki w ostatnim kwartale, ogłosił m.in. program specjalnych upustów dla pracowników przy zakupie produktów Apple, oraz że firma przeznaczyła już w sumie 100 mln USD na cele charytatywne. 50 mln USD zostało przekazanych dla szpitali w Stanford (m.in. na nowy szpital dla dzieci). Pozostałe 50 mln USD trafiło do fundacji, zajmującej się akcją PRODUCT(Red).

Nie jest to mała kwota, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę ilość pieniędzy jaką Apple ma na swoim koncie, to mogli wykazać się większą wspaniałomyślnością. Tym bardziej, że są mniejsze firmy IT, czy też osoby prywatne z branży, bardziej zaangażowane w działalność charytatywną.

Źródło: The Verge


Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


Dodaj komentarz

Wiktor Koziak napisał(a):

„osoby prywatne z branży, bardziej zaangażowany w działalność charytatywną.” Mały błąd :)

Dominik Łada napisał(a):

poprawione, dzięki

Radosław Szeja napisał(a):

Może charytatywnie jakiś iPadzik :)?