Reklamacja DODOCase – ciekawa praktyka

11/02/2012, 12:39 · · · 10

Dostaliśmy maila od naszego czytelnika, którym opisuje swój case z reklamacją w firmie DODOCase. DODOCase jest producentem bardzo ciekawych, ręcznie wykonanych z drewna i skóry, pokrowców na iPada.

Witam,

Zapewne znacie DODOcase do iPada. Niedawno żonie kupiłem taką okładkę, i niestety po tygodniu używania stało się to co widać na zdjęciu poniżej. Po kontakcie z producentem dowiedziałem się, że wyślą mi nową okładkę, ale jednocześnie proszą o zniszczenie starej (np. przeciąć na pół nożem wzdłuż grzbietu) i przesłanie im zdjęcia, bo nie chcą, żeby uszkodzone okładki trafiały na rynek wtórny i psuły im dobre imię :)
Pozdrawiam,
Marcin
Przyznam się, że pierwszy raz spotkałem się z taką praktyką, ale podoba mi się. Wg mnie jest fair – klient będzie zadowolony, a jednocześnie nie będzie nadużyć.
10

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii i dobrej kuchni. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada