Mail od Apple ws problemów z pobieraniem aplikacji iMagazine.pl

15/02/2012, 17:07 · · · 14

Ponieważ dostajemy od Was nadal zgłoszenia, że część z Was nie może pobrać naszej aplikacji lub nie ma możliwości pobrania poszczególnych numerów, zgłosiliśmy się z tym problemem do Apple.

Dostaliśmy odpowiedź, którą publikujemy poniżej:

Hello Dominik,

Thank you for contacting iTunes Connect. We were unable to reproduce this issue. If a customer is claiming to receive an error while attempting to download your app, you will need to direct them to iTunes Store Customer Support.

http://www.apple.com/support/itunes

This will allow the user to directly resolve their specific App Store account issue and the iTunes Store Customer Support team will be able to directly access that customer’s account. If it is determined by iTunes Store Customer Support that the issue lies with your application and not with the App Store or the customer’s account, you will be contacted by Apple to resolve.

We appreciate your continued support of iTunes Connect and the App Store.

Best Regards,

iTunes Connect Support
itunesconnect.apple.com

Problemy dotyczą tylko niektórych z czytelników. Z tego co wiemy i widzimy w statystykach aplikacji to większości wszystko już działa poprawnie. Zachęcamy do pobierania naszej aplikacji:

Pobierz aplikację iMagazine na swojego iPada



14

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, rowery, fotografia i dobra kuchnia. Redaktor naczelny iMagazine - @dominiklada