iMagazine

Marcowy iMagazine już w Newstandzie

14/03/2012, 19:32 · · · 6

Marcowy numer już możecie pobierać na iPadzie – pojawił się przed chwilą w Newstandzie w naszej aplikacji. Przy okazji chciałem z góry przeprosić w imieniu nas wszystkich za to, że było takie opóźnienie, ale spowodowane było tym, że Dominik trafił do szpitala z opóźnieniem – niestety skończyło się to całkowitym rozjechaniem wszystkich naszych planów i terminów. Dołożymy wszelkich starań, żeby to się więcej nie powtórzyło.

Przy okazji chciałbym też podpowiedzieć, że wkrótce zostanie Apple’owi zgłoszona aktualizacja, która będzie wprowadzała szereg nowych funkcji oraz poprawia obecne problemy.


Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki i zwinne samochody. Niedawno rozpocząłem prowadzenie kursów Lightrooma i fotografii na Pikselowe.pl – zapraszam.


6
Dodaj komentarz

avatar
5 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
DERAMZESMoridinprzemo2Jack Paruch Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Jack Paruch
Gość
Jack Paruch

dobrze, ze bedzie aktualizacja, bo obecna wersja na iPad 1 u mnie nie dziala :(

przemo2
Gość
przemo2

Naprawi problemy? Przecież tyle razy mówiliście, że wszystko działa poprawnie i nie ma problemów (mimo licznych negatywnych ocen aplikacji oraz komentarzy na tym forum). Ale ściema :) 

Ale dobrze, że przynajmniej w końcu te problemy są zauważone i jest podjęta próba ich rozwiązania.

Kiedyś napisałem na tym forum, że wasza gazetka zacznie działać prawidłowo rok od wprowadzenia Newsstand. Apple wprowadziło Newsstand w dniu 6 czerwca 2011 – czyli za 2,5 miesiąca będzie rok. Chyba miałem rację :)

Moridin
Gość

U mnie działa poprawnie. Wątpię że będzie działało u tych co nie zrobią reinstall.

DERAMZES
Gość
DERAMZES

zgadza sie na zadnego numeru nie da sie sciagnac na ipadzie 1 (pasek postepu 0) reinstall nie pomaga

DERAMZES
Gość
DERAMZES

numery sie pojawiaja ale co z tego ;)

Moridin
Gość

@google-fdd62f4f0e18f4d63e9756afb28c9da8:disqus @DERAMZES:disqus Apple podpowiadało osobom które zgłosiły ten problem bezpośrednio do nich, żeby zrobić pełny backup iPada, restore do fabryki i restore z backupu.

Fakt faktem, że żaden z nas nie ma problemów o jakich piszecie (przynajmniej 4 różne iPady).