Rozwiązujemy problem z logowaniem do FaceTime i iMessage
Podczas aktywacji usług FaceTime oraz iMessage może wystąpić błąd, polegający na zapętleniu się procesu logowania. Jeżeli restart urządzenia nie pomaga, można rozwiązać go w inny sposób.
Seria 101 jest kierowana do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzętem Apple. Mamy nadzieję, że dzięki zawartym w niej wskazówkom będziecie mogli nauczyć się wykorzystywać Wasze telefony, tablety czy komputery w jeszcze bardziej efektywny sposób.
Zapętlone logowanie może być wynikiem ustawienia w urządzeniu nieprawidłowego czasu. Aby aktywować usługi, należy więc choćby tymczasowo włączyć automatyczne ustawianie daty. W tym celu należy wejść do Ustawień, a następnie przejść do menu Ogólne. Tam wybieramy przycisk Data i czas, a następnie zaznaczamy opcję Ustaw automatycznie.
Teraz ponawiamy próbę zalogowania się do iMessage oraz FaceTime. Jeżeli się uda i usługi zostaną aktywowane, można wyłączyć automatyczne ustawianie daty.
Źródło: Macworld