iMagazine

Przywrócenie połączenia urządzenia iOS z komputerem

25/03/2014, 19:24 · · · 4

Przy podłączaniu urządzenia z iOS do nieznanego komputera system pyta użytkownika o zezwolenie na transfer danych. Jeżeli go nie udzielimy, nie będzie się ono z nim synchronizowało. Można jednak przywrócić pozwolenie na wymianę danych.

Seria 101 jest kierowana do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzętem Apple. Mamy nadzieję, że dzięki zawartym w niej wskazówkom będziecie mogli nauczyć się wykorzystywać Wasze telefony, tablety czy komputery w jeszcze bardziej efektywny sposób.

Po podłączeniu do komputera wyświetlone zostaje zapytanie, czy mu zaufać. W przypadku odrzucenia go, można spróbować odłączyć i podłączyć urządzenie z iOS ponownie – jeżeli komunikat wyświetli się ponownie, wystarczy wybrać opcję Zaufaj, by umożliwić synchronizację.

1

Jeżeli zapytanie nie zostanie wyświetlone, należy na komputerze uruchomić iTunes, a następnie przejść do Preferencji (skrót Command+,), do zakładki Zaawansowane. Znajduje się w niej przycisk Wyzeruj ostrzeżenia – po wybraniu go zostaną wyzerowane wszystkie komunikaty powiązane z iTunes.

2

Teraz wystarczy jedynie podłączyć kablem urządzenie z iOS do komputera, a następnie wybrać opcję Zaufaj, by umożliwić wymianę danych.

Źródło: OS X Daily

4

Paweł Hać

Ten od Maków i światła. Na Twitterze @pawelhac


4
Dodaj komentarz

avatar
3 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
AnanaseczkowaMoPipiZbigniew Sztender Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Zbigniew Sztender
Gość
Zbigniew Sztender

Niestety przytoczona powyżej przykład rozwiązania problemu w moim przypadku nie zdaje egzaminu czły czas po zalogowaniu się do itunes i podłączeniu telefonu otrzymuje komunikat

itunes nie mógł połączyć się z iPhone’em „moim” ponieważ urządzenie udzieliło nieprawidłowej odpowiedzi.

Pipi
Gość
Pipi

Mam ten sam problem , ktoś już ma rozwiazanie? Powyższy przykład nic nie daje w moim przypadku.

Mo
Gość
Mo

zaktualizuj itunes na komputerze, u mnie pomoglo, powodzenia!

Ananaseczkowa
Gość
Ananaseczkowa

Mam zaaktualizowany iTunes mam iPhone 5 10.3.3 wesje najnowszą i od 2 aktualizacji iTunes nic sie nie dzieje nie mam wyświetlonego na telefonie”Czy zaufać temu komputerowi?” po podłaczeniu kablem usb nawet nie wł sie sam iTunes a gdy biore analize/diagnostyke wyświetla mi sie ze nie znaleziono iphone/ipod