Kolejna odsłona kampanii „Jaki będzie Twój wers?”

11/08/2014, 19:34 · · · 0

Pod koniec maja Apple wystartowało kampanię promującą iPada „Jaki będzie Twój wers?”. Pokazuje ona jak iPad pomaga osobom wykonującym różne zawody w osiąganiu zamierzonych celów. Po kompozytorze Esa-Pekka Salonen i pisarce Chérie King przyszedł czas na kolejne dwie historie.

Bohaterem pierwszej pierwszej z nich jest Jason Hall, aktywista. Jest współzałożycielem organizacji Detroit Bike City, która ma na celu wypromowanie w Detroit jazdy na rowerze, a takze poprawę jakości życia w miescie. W tym celu, co tydzień, Hall organizuje Slow Roll, czyli grupowe przejażdżki po ulicach Detroit. Jego największym pomocnikiem jest iPad. To dzięki niemu komunikuje się ze sponsorami czy współpracownikami, to na nim przygotowuje plan trasy, a nawet plakaty czy prezentacje.

Zgodnie z witryną, najważniejsze aplikacje, dzięki którym powstaje Slow Roll to Kalendarz, Mail, Facebook Pages Manager, Prezi, Penultimate oraz Phoster.

Druga historia opowiada o chińskim zespole muzycznym Yaoband. Założyli go Luke Wang oraz Peter Feng, którzy wcześniej pracowali jako producenci muzyczny czy DJe. Dzięki Yaoband chcieli pokazać nowy rodzaj muzyki – sami o sobie mówią jak o naukowcach w laboratorium. Ich laboratoria to ulice Chin, zaś mikroskopami iPady. Dzięki aplikacjom takim jak iMaschine czy iMPC nagrywają otaczające ich dźwięki a następnie miksują je do swoich utworów. Często na swoich koncertach odtwarzają je prosto z tabletu.

Yaoband używa iPada także do planowania swoich tras. Mapy pozwalają poznać się z miastem, do którego zmierzają, zaś Weibo pozwala na ciągle utrzymywanie kontaktu z fanami.

Obie podstrony są dostępne póki co w języku angielskim, tłumaczenia powinny pojawić się w najbliższym czasie.

Opowieść Jasona Halla. Opowieść Yaoband.



0

Michał Zieliński

Star Wars, samochody i Taylor Swift.

mikeyziel