iMagazine

iMagazine 1/2015 – Pogięty problem polskich serwisów

02/01/2015, 21:26 · · · 2

Jak żyjecie po świętach? Obżarci? Nie możecie się ruszyć? Mamy dla Was idealny motywator – wywiad z Tomkiem, znanym na Twitterze jako @MacAztek, który w minionym roku dokonał niemożliwego – w spektakularny sposób, skutecznie, odchudził się. Jeśli więc tradycyjnie robicie sobie podsumowanie minionego roku, bilans i jednocześnie składacie postanowienia noworoczne, przeczytajcie, co i jak zrobić, aby i Wam się udało.

W styczniu mamy też niezłą petardę – przeprowadzamy dziennikarskie śledztwo i sprawdzamy, jak wygląda serwisowanie iPhone’a w polskich autoryzowanych serwisach, a jak w innych europejskich krajach.

Poza wspomnianymi tematami, tradycyjnie, mnóstwo innych, bardzo ciekawych treści.

Czytajcie nas – warto!


Zachęcamy wszystkich czytelników do pobrania naszej aplikacji z App Store lub Google Play.

Pobierz aplikację z App Store

pobierz

Jeśli chcesz pobrać najnowsze wydanie iMagazine, to zapisz się do naszego newslettera, w którym dostaniesz link do niego.

Zachęcamy wszystkich użytkowników iPadów do pobrania naszej aplikacji z App Store.

2

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii i dobrej kuchni. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada