Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” – nowa kampania Apple

„If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” – nowa kampania Apple

2
Dodane: 9 lat temu

Apple pokazało dziś dwie nowe reklamy iPhone’a. Tym razem skupiają się one na zadowoleniu klientów oraz współpracy oprogramowania ze sprzętem.

Kampania „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” ma na celu podkreślenie najmocniejszych cech smartfona Apple, bez zagłębiania się w specyfikację techniczną czy nawet dostępne funkcje, ale za pomocą tego, jakie emocje wywołuje i jak jest projektowany. Pomimo tego, że żadna firma nie jest wspomniana bezpośrednio, wyraźnie widać, że oba spoty skierowane są przede wszystkim przeciwko Google i producentom telefonów z Androidem.

Pierwsza reklama, nazwana „Loved”, pokazuje zadowolonych z iPhone’a klientów. Jest ich aż 99%, a to rekordowo duża liczba. Pokazano ich przez różne aplikacje w smartfonie – wyszło całkiem interesująco, a do tego w rytm Major Lazer.

Kolejny spot, zatytułowany po prostu „Hardware & Software”, podkreśla, że Apple produkuje nie tylko sprzęt, ale tworzy też oprogramowanie do niego. Dzięki temu iPhone może działać niezawodnie i w pełni wykorzystywać zasoby sprzętowe.

Źródło: 9 to 5 Mac

Paweł Hać

Ten od Maków i światła. Na Twitterze @pawelhac

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 2

no jak juz musisz przekonywać swoich klientów o wartości produktu reklamą porównawczą, to znak, że mocno czujesz na plecach chłodny oddech konkurencji. merytorycznie bez sensu, google też robi hardware i przede wszystkim software, w ilości i skali którego biją na 3 mile rozwiązanie apple’a. marketingowo wygląda to na ‘tonący brzydko się chwyta’