iMagazine

„If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” – nowa kampania Apple

10/07/2015, 08:20 · · · 2

Apple pokazało dziś dwie nowe reklamy iPhone’a. Tym razem skupiają się one na zadowoleniu klientów oraz współpracy oprogramowania ze sprzętem.

Kampania „If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone” ma na celu podkreślenie najmocniejszych cech smartfona Apple, bez zagłębiania się w specyfikację techniczną czy nawet dostępne funkcje, ale za pomocą tego, jakie emocje wywołuje i jak jest projektowany. Pomimo tego, że żadna firma nie jest wspomniana bezpośrednio, wyraźnie widać, że oba spoty skierowane są przede wszystkim przeciwko Google i producentom telefonów z Androidem.

Pierwsza reklama, nazwana „Loved”, pokazuje zadowolonych z iPhone’a klientów. Jest ich aż 99%, a to rekordowo duża liczba. Pokazano ich przez różne aplikacje w smartfonie – wyszło całkiem interesująco, a do tego w rytm Major Lazer.

Kolejny spot, zatytułowany po prostu „Hardware & Software”, podkreśla, że Apple produkuje nie tylko sprzęt, ale tworzy też oprogramowanie do niego. Dzięki temu iPhone może działać niezawodnie i w pełni wykorzystywać zasoby sprzętowe.

Źródło: 9 to 5 Mac


Paweł Hać

Ten od Maków i światła. Na Twitterze @pawelhac


Dodaj komentarz

Lukas Dorosz napisał(a):

Obie wydają mi się wyjątkowo słabe

regulatorkwasowosci napisał(a):

no jak juz musisz przekonywać swoich klientów o wartości produktu reklamą porównawczą, to znak, że mocno czujesz na plecach chłodny oddech konkurencji. merytorycznie bez sensu, google też robi hardware i przede wszystkim software, w ilości i skali którego biją na 3 mile rozwiązanie apple’a. marketingowo wygląda to na ‚tonący brzydko się chwyta’

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK