iMagazine

Nowe reklamy Apple Music – tym razem promujące The Weeknd

01/09/2015, 10:34 · · · 2

Po trzech smętnych reklamach Apple próbuje zupełnie innej strategii do promocji Apple Music. Tym razem firma postawiła na historię pokazując dwa spoty podczas wczorajszej gali nagród MTV Music Video Awards.

Obie opowiadają w pewnym sensie historię Abela Tesfaye’a, kanadyjskiego muzyka. W pierwszym ze spotów opuszcza on imprezę w limuzynie, którą prowadzi John Travolta. Muzyk słucha tam stacji Beats 1, w której opowiadają o jego koncercie. Drugi to z kolei Abel na imprezie, która okazuje dziać się tylko w jego głowie. Tutaj nacisk jest położony na możliwość zapisywania piosenek do biblioteki. Zobaczcie sami.

Nie będę ukrywał – marketing Apple Music zupełnie do mnie nie trafia. Ale być może w tym szaleństwie jest metoda. Jakby nie patrzeć, Apple współpracuje z The Weeknd – grał on chociażby na ostatniej prezentacji kalifornijskiego producenta. A co Wy uważacie o nowej kampanii usługi?


Michał Zieliński

Star Wars, samochody i Taylor Swift.

mikeyziel

Dodaj komentarz

Patryk napisał(a):

The Weeknd to piosenkarz, nie zespół. Zespół z kolei nazywa się The Weekend. Reklamy szczerze mówiąc słabe, nie przekonywujące.

Dariusz Gardyński napisał(a):

Gość z kogutem na głowie mnie nie przekonuje.