Nowe reklamy Apple Watch
Apple kilka godzin temu zaprezentowało, na swoim kanale na YouTubie, sześć nowych reklam Apple Watcha. Ich forma różni się od poprzednich, dlatego z zainteresowaniem obejrzałem wszystkie, aby zobaczyć co nowego kombinuje PR firmy.
Reklamy przede wszystkim skupiają się wokół funkcji dostarczonych przez Apple: komunikacji, fitnessu, przemieszczaniu się po mieście z mapami oraz płaceniu. Do każdej z nich można wykorzystać wbudowane w Apple Watcha aplikacje: Workout, Messages, Maps i Apple Pay.
Niestety problem z tymi reklamami jest taki, że mi się kompletnie nie podobają. To oczywiście bardzo subiektywne spostrzeżenie, ale zupełnie nie leży mi tło, przypominające gradienty z tapet w iOS oraz sztuczność niektórych scen – jak chociażby z dzieckiem i lodem. Zdecydowanie preferuję reklamy osadzone w naszym realnym świecie. Może być nawet za piękny, aby był prawdziwy, ale sceny w tych reklamach powodują u mnie smutek. Może to dziwne, ale takie miałem odczucia.
Możecie je również obejrzeć bezpośrednio na stronach Apple, z pominięcie YouTube’a.
Reklamy
https://www.youtube.com/watch?v=SY0pr8o_R58
https://www.youtube.com/watch?v=z_JXsvOIZV8
https://www.youtube.com/watch?v=uAmPKHCaYEQ
https://www.youtube.com/watch?v=PAwRatthR1E
https://www.youtube.com/watch?v=jwdkXZVLVjE
https://www.youtube.com/watch?v=nmra3NcEot0
Komentarze: 2
Jak dla mnie mogą być. Ktoś postawił na krótką formę i mnimalizm przez co jest to takie o… jak każda inna reklama. Preferuje zdecydowanie reklamy z “drugim dnem”, zabawne lub opowiadające jakąś historię, no ale to tylko mój gust. Reklamy jak dla mnie idealnie nadają się na wyświetlenie ich na ekranie w sklepie. Są na tyle krótkie, że przchadzając się po galerii mógłbym kilka obejrzeć.
Dla mnie nie są takie złe, poza jedną – “Date”. Ta jest dramatycznie słaba.