iMagazine

Nowe reklamy Apple Watch

06/10/2015, 09:24 · · · 2

Apple kilka godzin temu zaprezentowało, na swoim kanale na YouTubie, sześć nowych reklam Apple Watcha. Ich forma różni się od poprzednich, dlatego z zainteresowaniem obejrzałem wszystkie, aby zobaczyć co nowego kombinuje PR firmy.

Reklamy przede wszystkim skupiają się wokół funkcji dostarczonych przez Apple: komunikacji, fitnessu, przemieszczaniu się po mieście z mapami oraz płaceniu. Do każdej z nich można wykorzystać wbudowane w Apple Watcha aplikacje: Workout, Messages, Maps i Apple Pay.

Niestety problem z tymi reklamami jest taki, że mi się kompletnie nie podobają. To oczywiście bardzo subiektywne spostrzeżenie, ale zupełnie nie leży mi tło, przypominające gradienty z tapet w iOS oraz sztuczność niektórych scen – jak chociażby z dzieckiem i lodem. Zdecydowanie preferuję reklamy osadzone w naszym realnym świecie. Może być nawet za piękny, aby był prawdziwy, ale sceny w tych reklamach powodują u mnie smutek. Może to dziwne, ale takie miałem odczucia.

Możecie je również obejrzeć bezpośrednio na stronach Apple, z pominięcie YouTube’a.

Reklamy

2

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki i zwinne samochody. Niedawno rozpocząłem prowadzenie kursów Lightrooma i fotografii na Pikselowe.pl – zapraszam.

morid1n

Dodaj komentarz

Dariusz Gardyński napisał(a):

Jak dla mnie mogą być. Ktoś postawił na krótką formę i mnimalizm przez co jest to takie o… jak każda inna reklama. Preferuje zdecydowanie reklamy z „drugim dnem”, zabawne lub opowiadające jakąś historię, no ale to tylko mój gust. Reklamy jak dla mnie idealnie nadają się na wyświetlenie ich na ekranie w sklepie. Są na tyle krótkie, że przchadzając się po galerii mógłbym kilka obejrzeć.

Krzysztof Śmiałowski napisał(a):

Dla mnie nie są takie złe, poza jedną – „Date”. Ta jest dramatycznie słaba.