iMagazine

Przyszłość telewizji to aplikacje – nowy spot Apple TV

22/01/2016, 11:01 · · · 1

Praktycznie kwartał po premierze Apple TV firma z Cupertino zdecydowała się na premierę kolejnego spotu promującego urządzenie. Kolejny raz nacisk postawiono na dedykowane aplikacje.

Siła nowego Apple TV drzemie w aplikacjach firm trzecich, było to niezwykle zauważalne w ciągu mijających miesięcy. O ile w pierwszych tygodniach Apple TV było bardzo ograniczone, to cały czas się zmienia właśnie za sprawą aplikacji, których jest coraz więcej i są coraz ciekawsze. Spot jest adresowany na rynek amerykański, mamy więc tam promocje wielu usług, które w naszym kraju nie są dostępne, ale są też gry i aplikacje, które są i w polskim App Store.

Spot zatytułowany jest „przyszłość telewizji to aplikacje”. Patrząc na Apple TV rzeczywiście można mieć takie wrażenie. Podobnie działa też Samsung ze swoim Smart TV. To w dedykowanych aplikacjach poszczególnych serwisów VOD, grach oraz dodatkowych aplikacjach jak świetny zakupowy Gilt czy Airbnb, jest przyszłość Smart TV. Wszystko spina jeszcze system operacyjny, a tvOS będzie się rozwijał. Wciąż jednak Apple TV to przyszłość, a nie teraźniejszość. Teraz jest to przyzwoite urządzenie, ale obiecuje znacznie więcej.

1

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Mariusz P. Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Mariusz P.
Gość
Mariusz P.

Szkoda tylko, ze w dalszym ciagu tych aplikacji jest mało… A o grach już nie wspomnę…