iMagazine

W nowym spocie Apple przekonuje, że iPad Pro jest komputerem

02/08/2016, 13:10 · Paweł Okopień · · 2

Na swoim kanale w serwisie YouTube Apple opublikowało kolejną reklamę. Spot trwający 30 sekund zatytułowany jest „What’s a Computer?” i promuje iPada Pro. Oprócz tabletu widzimy tam też dedykowaną klawiaturę Smart Keyboard, Rysik oraz wiele aplikacji w tym te z pakietu Microsoft Office.

W reklamie iPad Pro przedstawiony jest jako, coś więcej niż komputer. W końcu ma klawiaturę, którą można odłączyć, dotykowy ekran, a także dedykowany rysik. Oczywiście działa też wielozadaniowość, dzięki dzieleniu ekranu.

Przyznam się, że mam bardzo mieszane uczucia co do nazywania iPada Pro komputerem. Dwa tablety Apple z oznaczeniem Pro rzeczywiście charakteryzują się sporymi możliwościami, ale wciąż iOS nie oferuje oprogramowania znanego z OS X, czy systemów Windows. Wiem, że wielu osobom iPad jako komputer w zupełności by wystarczał, ale sporym problemem jest przyzwyczajenie. Sam poważnie zastanawiam się nad zakupem, któregoś z iPadów Pro i zabieraniem w podróże wyłącznie tabletu.

Nowa reklama iPada nie jest też jakoś specjalnie odkrywcza, czy też urzekająco zrobiona. To kolejny dość standardowy spot. Kolejny raz zmusza też do dyskusji, czy iPad to już komputer.

2

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

  • A moja pralka jest zmywarką, w sumie też woda leci, też się coś tam naciska, przekręca i jakieś coś co wsadziłem do środka wyciągam czyste. Lubię Apple, ale nie lubię jak ktoś wciska mi tak bezczelnie kit.

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

iMag Weekly to dodatkowe i rozszerzone treści, których nie znajdziecie na stronie i w magazynie. Nowe wydanie pojawia się w każdy piątek, a w środku dodatkowe, unikalne treści z różnych dziedzin – takie, które już znacie z miesięcznika, a także zupełnie nowe.

Subskrypcja, zaczynająca się od 10 złotych za 4 wydania, pozwala Wam wpływać na nasz rozwój, umożliwia wsparcie redakcji, a co najważniejsze – stawia podwaliny pod kolejne ciekawe inicjatywy.