iMagazine

W nowym spocie Apple przekonuje, że iPad Pro jest komputerem

02/08/2016, 13:10 · · · 2

Na swoim kanale w serwisie YouTube Apple opublikowało kolejną reklamę. Spot trwający 30 sekund zatytułowany jest „What’s a Computer?” i promuje iPada Pro. Oprócz tabletu widzimy tam też dedykowaną klawiaturę Smart Keyboard, Rysik oraz wiele aplikacji w tym te z pakietu Microsoft Office.

W reklamie iPad Pro przedstawiony jest jako, coś więcej niż komputer. W końcu ma klawiaturę, którą można odłączyć, dotykowy ekran, a także dedykowany rysik. Oczywiście działa też wielozadaniowość, dzięki dzieleniu ekranu.

Przyznam się, że mam bardzo mieszane uczucia co do nazywania iPada Pro komputerem. Dwa tablety Apple z oznaczeniem Pro rzeczywiście charakteryzują się sporymi możliwościami, ale wciąż iOS nie oferuje oprogramowania znanego z OS X, czy systemów Windows. Wiem, że wielu osobom iPad jako komputer w zupełności by wystarczał, ale sporym problemem jest przyzwyczajenie. Sam poważnie zastanawiam się nad zakupem, któregoś z iPadów Pro i zabieraniem w podróże wyłącznie tabletu.

Nowa reklama iPada nie jest też jakoś specjalnie odkrywcza, czy też urzekająco zrobiona. To kolejny dość standardowy spot. Kolejny raz zmusza też do dyskusji, czy iPad to już komputer.

2

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

W archiwum iMag Weekly znajdziecie ponad 500 felietonów, artykułów, recenzji, opisów, przepisów oraz relacji z podróży – w sumie do przeczytania jest ponad 500 tysięcy słów. Wykupienie dostępu do niego jest „dożywotnie” (czyli tak długo jak będzie funkcjonował iMagazine) i wystarczy to zrobić raz. Nasz tygodnik będzie wydawany do dnia 27/01/2017.

Osoby, które miały wykupioną jakąkolwiek subskrypcję otrzymały pełny dostęp do archiwum.