iMagazine

W nowym spocie Apple przekonuje, że iPad Pro jest komputerem

02/08/2016, 13:10 · · · 2

Na swoim kanale w serwisie YouTube Apple opublikowało kolejną reklamę. Spot trwający 30 sekund zatytułowany jest „What’s a Computer?” i promuje iPada Pro. Oprócz tabletu widzimy tam też dedykowaną klawiaturę Smart Keyboard, Rysik oraz wiele aplikacji w tym te z pakietu Microsoft Office.

W reklamie iPad Pro przedstawiony jest jako, coś więcej niż komputer. W końcu ma klawiaturę, którą można odłączyć, dotykowy ekran, a także dedykowany rysik. Oczywiście działa też wielozadaniowość, dzięki dzieleniu ekranu.

Przyznam się, że mam bardzo mieszane uczucia co do nazywania iPada Pro komputerem. Dwa tablety Apple z oznaczeniem Pro rzeczywiście charakteryzują się sporymi możliwościami, ale wciąż iOS nie oferuje oprogramowania znanego z OS X, czy systemów Windows. Wiem, że wielu osobom iPad jako komputer w zupełności by wystarczał, ale sporym problemem jest przyzwyczajenie. Sam poważnie zastanawiam się nad zakupem, któregoś z iPadów Pro i zabieraniem w podróże wyłącznie tabletu.

Nowa reklama iPada nie jest też jakoś specjalnie odkrywcza, czy też urzekająco zrobiona. To kolejny dość standardowy spot. Kolejny raz zmusza też do dyskusji, czy iPad to już komputer.

2

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko