Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Aktualizacja iOS 10.1.1

Aktualizacja iOS 10.1.1

9
Dodane: 7 lat temu

Niespodziewanie pojawiła się aktualizacja iOS.

Wersja iOS 10.1.1 wprowadza następujące zmiany:

To uaktualnienie zawiera poprawki błędów (w tym błędu, który uniemożliwiał niektórym użytkownikom wyświetlanie danych programu Zdrowie).

Informacje na temat zawartości uaktualnień oprogramowania Apple związanej z zabezpieczeniami można znaleźć pod adresem: https://support.apple.com/pl-pl/HT201222

Na moim iPhonie 6s Plus aktualizacja zajmuje około 50 MB.

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, Redaktor iMagazine.pl. Mastodon: mcskrzypczak@c.im

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 9

Tez mam iPhone 6s i ten problem z baterią. Czy warto oddać do serwisu w ramach gwarancji?

Tak, mimo że będą Cię zbywać ale znam już parę osób, którym wymieniono urządzenia na nowe. Ale odsyłam CIę do tekstu na Spider’s Web sprzed kilku dni o serwisie w iSpot. Sam tam zostawiłem i potwierdzam ogromne problemy… Zatem – tylko nie iSpot

Czytałem pozytywne opinie o serwisie Cortland. Jak tylko opisać usterkę, jak raz występuje, a innym razem nie. Mam jeszcze miesiąc gwarancji i zastanawiam się czy warto? Czy przyniesie to pozytywny rezultat??

mi się wydaje że warto zaniosłem tam swojego 6s wczoraj (7.11) o 15:30 i o 17:07 dostałem maila o wymianie gwarancyjnej telefonu także ja jestem zadowolony w imad stwierdzili że nie ma problemu

Moje odczucia co do serwisu Cortlandu są jak najbardziej pozytywne
zaniosłem wczoraj do nich mojego 6s (mniej więcej koło 15:30) a o godzinie 17 tego samego dnia dostałem już maila o przeprowadzeniu diagnostyki i wymianie mojego telefonu na nowy. Z kolei to samo urządzenie po wizycie w iMad nie została mu stwierdzona żadna wada

Przy około 20-10% samoczynnie potrafił się wyłączyć i twierdził że jest rozładowany i jedynie ładowarka/powerbank jest w stanie to wskrzesić

W środę oddałem telefon do serwisu, zaraz po tym jak wyłączył się przy 10%baterii. Nie podłączałem powerbanka tak, aby można było stwierdzić brak możliwości uruchomienia telefonu. Na dowodzie przyjęcia konsultant opisał usterkę jako samoczynnie wyłączanie się telefonu. Obecnie czekam na informację co dalej. Mam nadzieję, podobnie jak w Twoim przypadku, że sprawa naprawy urządzenia zakończy się pozytywnie wymianą na nowy tel. Czy nowy tel wydają od ręki czy również trzeba czekać?