Żarówki – nowa reklama Apple
Żarówka, dzięki na przykład kreskówkom, stała się symbolem pomysłu. Tak jest przedstawiona również w najnowszym spocie Apple.
Przy akompaniamencie uwertury z Wilhelma Tella w nowej reklamie Apple jesteśmy prowadzeni wzdłuż szlaku wytyczanego przez pękające po sobie stare żarówki. Po drodze widz jest uraczany wieloma migawkami. Z początku wydają się nie mieć ze sobą wiele wspólnego, ale szybko okazuje się, że chodzi o różne wynalazki na przestrzeni wielu lat. Żarówki są w tym przypadku oczywiście odniesieniem do pomysłów, które pchają świat do przodu. Na końcu zaś pojawia się nowa idea – MacBook Pro z Touch Barem.
Muszę przyznać, że reklama jest genialnie zmontowana, muzyka niesamowicie współgra z resztą.
Jeśli zaś chodzi o zestawienie najnowszego produktu z wynalazkami – odważne posunięcie. Niektórym takie porównanie może nie przypaść do gustu. Jakby jednak nie było, warto obejrzeć ten spot:
Komentarze: 2
Fajny montaż i pomysł. Ale Touch Bar mi do tego wyjątkowo nie pasuje.
majstersztyk jeśli chodzi o film reklamowy!