iMagazine

Żarówki – nowa reklama Apple

18/11/2016, 09:06 · · · 2

Żarówka, dzięki na przykład kreskówkom, stała się symbolem pomysłu. Tak jest przedstawiona również w najnowszym spocie Apple.

Przy akompaniamencie uwertury z Wilhelma Tella w nowej reklamie Apple jesteśmy prowadzeni wzdłuż szlaku wytyczanego przez pękające po sobie stare żarówki. Po drodze widz jest uraczany wieloma migawkami. Z początku wydają się nie mieć ze sobą wiele wspólnego, ale szybko okazuje się, że chodzi o różne wynalazki na przestrzeni wielu lat. Żarówki są w tym przypadku oczywiście odniesieniem do pomysłów, które pchają świat do przodu. Na końcu zaś pojawia się nowa idea – MacBook Pro z Touch Barem.

Muszę przyznać, że reklama jest genialnie zmontowana, muzyka niesamowicie współgra z resztą.

Jeśli zaś chodzi o zestawienie najnowszego produktu z wynalazkami – odważne posunięcie. Niektórym takie porównanie może nie przypaść do gustu. Jakby jednak nie było, warto obejrzeć ten spot:

źródłoYouTube | Apple

2

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.


2
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Daniel OgielaMoridin Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Moridin
Gość

Fajny montaż i pomysł. Ale Touch Bar mi do tego wyjątkowo nie pasuje.

Daniel Ogiela
Gość
Daniel Ogiela

majstersztyk jeśli chodzi o film reklamowy!