iMagazine

Żarówki – nowa reklama Apple

18/11/2016, 09:06 · · · 2

Żarówka, dzięki na przykład kreskówkom, stała się symbolem pomysłu. Tak jest przedstawiona również w najnowszym spocie Apple.

Przy akompaniamencie uwertury z Wilhelma Tella w nowej reklamie Apple jesteśmy prowadzeni wzdłuż szlaku wytyczanego przez pękające po sobie stare żarówki. Po drodze widz jest uraczany wieloma migawkami. Z początku wydają się nie mieć ze sobą wiele wspólnego, ale szybko okazuje się, że chodzi o różne wynalazki na przestrzeni wielu lat. Żarówki są w tym przypadku oczywiście odniesieniem do pomysłów, które pchają świat do przodu. Na końcu zaś pojawia się nowa idea – MacBook Pro z Touch Barem.

Muszę przyznać, że reklama jest genialnie zmontowana, muzyka niesamowicie współgra z resztą.

Jeśli zaś chodzi o zestawienie najnowszego produktu z wynalazkami – odważne posunięcie. Niektórym takie porównanie może nie przypaść do gustu. Jakby jednak nie było, warto obejrzeć ten spot:

źródłoYouTube | Apple


Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.


Dodaj komentarz

Moridin napisał(a):

Fajny montaż i pomysł. Ale Touch Bar mi do tego wyjątkowo nie pasuje.

Daniel Ogiela napisał(a):

majstersztyk jeśli chodzi o film reklamowy!

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK