iMagazine

Żarówki – nowa reklama Apple

18/11/2016, 09:06 · Maciej Skrzypczak · · 2

Żarówka, dzięki na przykład kreskówkom, stała się symbolem pomysłu. Tak jest przedstawiona również w najnowszym spocie Apple.

Przy akompaniamencie uwertury z Wilhelma Tella w nowej reklamie Apple jesteśmy prowadzeni wzdłuż szlaku wytyczanego przez pękające po sobie stare żarówki. Po drodze widz jest uraczany wieloma migawkami. Z początku wydają się nie mieć ze sobą wiele wspólnego, ale szybko okazuje się, że chodzi o różne wynalazki na przestrzeni wielu lat. Żarówki są w tym przypadku oczywiście odniesieniem do pomysłów, które pchają świat do przodu. Na końcu zaś pojawia się nowa idea – MacBook Pro z Touch Barem.

Muszę przyznać, że reklama jest genialnie zmontowana, muzyka niesamowicie współgra z resztą.

Jeśli zaś chodzi o zestawienie najnowszego produktu z wynalazkami – odważne posunięcie. Niektórym takie porównanie może nie przypaść do gustu. Jakby jednak nie było, warto obejrzeć ten spot:

źródłoYouTube | Apple

2

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz Minecraft. Redaktor iMagazine.pl.


  • Fajny montaż i pomysł. Ale Touch Bar mi do tego wyjątkowo nie pasuje.

  • Daniel Ogiela

    majstersztyk jeśli chodzi o film reklamowy!

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

iMag Weekly to dodatkowe i rozszerzone treści, których nie znajdziecie na stronie i w magazynie. Nowe wydanie pojawia się w każdy piątek, a w środku dodatkowe, unikalne treści z różnych dziedzin – takie, które już znacie z miesięcznika, a także zupełnie nowe.

Subskrypcja, zaczynająca się od 10 złotych za 4 wydania, pozwala Wam wpływać na nasz rozwój, umożliwia wsparcie redakcji, a co najważniejsze – stawia podwaliny pod kolejne ciekawe inicjatywy.