Apple Watch jako idealny prezent w nowych reklamach Apple
Apple promuje Apple Watch Series 2 jako idealny prezent świąteczny. W sieci pojawiły się właśnie cztery spoty, które reklamują zegarek na kanałach telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Nowe spoty trwają zaledwie 15 sekund i w telegraficznym skrócie ukazują możliwości zegarka w życiowych sytuacji. Reklamy Go Play i Go Run pojawiły się najpierw w Wielkiej Brytanii. Pierwsza pokazuje wykorzystanie Apple Watch Series 2 Sports w czasie gry w piłkę, druga to promocja Nike+ Apple Watch jako niezbędnego gadżetu biegacza. Dwa kolejne spoty noszą nazwę Go Out oraz Go Dence. Pierwszy z nich przedstawia podróż chłopaka z kwiatami do dziewczyny, drugi ukazuje zegarek w trakcie tańca.
https://youtu.be/4F86xEW3ojw
https://youtu.be/-gnL9cHPqzw
Szczerze mnie osobiście spoty te nie przekonują, są zupełnie nie w moim klimacie. Wydaje mi się jednak, że jest to próba dotarcia z zegarkiem do kolejnych grup użytkowników. Jednocześnie widać, że przede wszystkim promowane są zastosowania sportowe lub około sportowe. Według najnowszych informacji bezpośrednio od Apple rzeczywiście Apple Watch Series 2 może stać się świątecznym hitem – firma notuje rekordową sprzedaż swoich zegarków.
https://youtu.be/hCDjVhtodRQ
https://youtu.be/LIezs029Tno
Komentarze: 1
No nie wiem sam. Ja potrzebuje czegoś, co dobrze będzie mi zliczało bieżnię + las i nie będę musiał nosić cebuli (garmin?) (+ ceglastego telefonu ze sobą), a do tego potrzebuje mieć zegarek podczas dnia cały czas.
Nie chce/potrzebuję powiadomień.
Minus jest taki, że obracam sie w takim środowisku, gdzie Apple jest odbierane jako szlachta i nawet z telefonem się ukrywam.
Withings Pop nie wytrzymał presji i się rozsypał.