Niektóre pudełka od AirPods rozładowują się same z siebie

29/12/2016, 13:19 · · · 12

Bacznie obserwuję temat AirPods – ich recenzję znajdziecie za kilka dni w styczniowym iMagazine – ponieważ chciałem je kupić. Niestety, ze względu na moje przygody z iPhonem 7 Plus oraz supportem Apple, a potem przygodami z MacBookiem Pro (late 2016), zdecydowałem się wstrzymać. Apple ostatnio obiera kierunek, który coraz mniej mnie interesuje – pisałem o tym rozlegle tutaj – więc cieszę się, że się wstrzymałem. Z moim szczęściem bez wątpienia otrzymałbym wadliwą parę.

Problem pierwszy raz zauważyłem na moim timeline, na Twitterze, wśród jednego z #PierwszyPolak, który je otrzymał.

Niestety, jego obawy się potwierdziły.

Po zobaczeniu przygód Pawła, zacząłem śledzić temat wśród redakcji i znajomych – nikt z nich nie raportował niczego podobnego. Na świecie są jednak ludzie z podobnymi problemami. Support Apple nie wie w jakim tempie pudełko powinno się rozładowywać, więc użytkownikowi severinskulls wymienili jego parę na nową, gdy zgłosił się z pytaniem do nich, a potem do Geniusa w Apple Store. Przed wymianą, przez noc, pudełko od jego AirPods gubiło 15-25% ładunku. Nowe, po całej nocy, nadal pokazywało 100%.

Jeśli chcecie sprawdzić czy Wasze AirPods mają ten problem, to po prostu naładujcie je do pełna przed snem i zostawcie na całą noc. Rano wystarczy sprawdzić ich poziom naładowania poprzez otworzenie pudełka i zbliżenia go na odległość mniejszą niż 5 centymetrów do iPhone’a – na ekranie pojawi się stosowna informacja.

źródłoReddit

12

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.