iMagazine

One Night on iPhone 7 – nowa kampania Apple

31/01/2017, 17:51 · · · 1

One Night on iPhone 7 to nowa kampania promocyjna Apple, która ruszyła 30 stycznia. Plakaty i inne materiały reklamowe pojawią się w 25 krajach. Jest to kolejna część akcji Shot on iPhone.


Zdjęcia zamieszczone w tym artykule są skompresowane i mają niższą rozdzielczość. Oryginały znajdziecie pod linkiem na końcu wpisu.


Seria zdjęć zrobionych iPhone’ami 7 i 7 Plus w nocy 5 listopada 2016 roku – tak w skrócie można podsumować reklamę. Na razie właśnie tyle zdjęć z różnych zakątków świata zostało upublicznionych w ramach akcji. Możemy podziwiać wulkany z wyspy Java, zdjęcia z Szanghaju, czy Johannesburga. To świetne ujęcia zrobione w trudnych warunkach oświetleniowych. Mają być one dowodem na możliwości aparatów w najnowszych iPhone’ach.

Apple podkreśla, że więcej zdjęć wykonano iPhone’ami niż jakimkolwiek innym aparatem w dziejach. Trzeba przyznać, że fotografie z kampanii robią wrażenie. Szkoda, że Polski najprawdopodobniej nie ma na liście krajów objętych kampanią. Z chęcią zobaczyłbym plakaty z tymi zdjęciami na przystankach i innych powierzchniach reklamowych.

Sam też należę do grona „iPhone Only” jeśli chodzi o fotografowanie. Dawno już nie użyłem mojego Canona 550D, który leży w szufladzie. Po prostu najlepszy jest ten aparat, który mamy pod ręką, a jakość w ostatnich modelach z powodzeniem wystarczy by uchwycić chwile chociażby z urlopu. Natomiast w ramach kampanii One Night on iPhone 7 stworzono prawdziwe dzieła sztuki.

Wszystkie zdjęcia w pełnej rozdzielczości można pobrać tutaj.

źródłoApple

1

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

Dodaj komentarz

Marcin napisał(a):

A dlaczego one tak dużo zajmują? Były robione w raw, a potem na .jpeg?

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

W archiwum iMag Weekly znajdziecie ponad 500 felietonów, artykułów, recenzji, opisów, przepisów oraz relacji z podróży – w sumie do przeczytania jest ponad 500 tysięcy słów. Wykupienie dostępu do niego jest „dożywotnie” (czyli tak długo jak będzie funkcjonował iMagazine) i wystarczy to zrobić raz. Nasz tygodnik był wydawany do dnia 27/01/2017.

Osoby, które miały wykupioną jakąkolwiek subskrypcję otrzymały pełny dostęp do archiwum.