Nowa kampania reklamowa iPada Pro
Apple rozpoczęło nową kampanię reklamową, której głównym bohaterem jest iPad Pro.
W czterech spotach prezentowane są tweety osób, które mają problem ze swoimi komputerami. Raz jest to strach przed wirusami, a innym razem – brak Wi-Fi. W tym prezentowane są zalety iPada Pro w danej dziedzinie, na przykład fakt, że nie ma na niego wirusów lub ciągły dostęp do internetu, dzięki modelowi z wbudowanym modułem LTE.
Reklamy osobiście przywiodły mi na pamięć starą serię spotów „Get a Mac”, co samo w sobie już dobrze świadczy, gdyż była to chyba najlepsza seria reklam w historii firmy z Cupertino.
Co ciekawe, tweety użyte w spotach są prawdziwe, tak samo jak nazwy użytkowników. Podstawiono tylko aktorów, którzy wcielili się w autorów tych krótkich wiadomości.
MICROSOFT Word on the APPLE iPad?
— Greg ◊ CapitanLawl (@CapitanLawl) September 9, 2015
@CapitanLawl Well done! You made it into an Apple commercial. pic.twitter.com/XcabLCT9Ep
— Akira Money ♕ (@AkiraMoney) February 17, 2017
Poniżej znajdziecie wszystkie cztery spoty. Co o nich sądzicie?