iMagazine

Nowa kampania reklamowa iPada Pro

18/02/2017, 00:50 · · · 9

Apple rozpoczęło nową kampanię reklamową, której głównym bohaterem jest iPad Pro.

W czterech spotach prezentowane są tweety osób, które mają problem ze swoimi komputerami. Raz jest to strach przed wirusami, a innym razem – brak Wi-Fi. W tym prezentowane są zalety iPada Pro w danej dziedzinie, na przykład fakt, że nie ma na niego wirusów lub ciągły dostęp do internetu, dzięki modelowi z wbudowanym modułem LTE.

Reklamy osobiście przywiodły mi na pamięć starą serię spotów „Get a Mac”, co samo w sobie już dobrze świadczy, gdyż była to chyba najlepsza seria reklam w historii firmy z Cupertino.

Co ciekawe, tweety użyte w spotach są prawdziwe, tak samo jak nazwy użytkowników. Podstawiono tylko aktorów, którzy wcielili się w autorów tych krótkich wiadomości.

Poniżej znajdziecie wszystkie cztery spoty. Co o nich sądzicie?

9

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.


9
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
Pawciurybak17MoridinMaciej CzechowskiMariusz Piaścik Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Mariusz Piaścik
Gość

Jest szybszy od niektórych laptopów? Hmmm… Jeśli Apple chce tak reklamować iPada to niech zastanowi się czy przypadkiem nie stanie się on konkurencją dla Macbooka…

Moridin
Gość

Kanibalizacją nigdy się nie przejmowali. Gdyby to robili to nie byłoby dzisiaj iPhone’a.

rybak17
Gość
rybak17

Moim zdaniem przejmują się i to bardzo.

Inaczej powstałby MacBook z wbudowanym LTE (były prototypy z 3G), Siri, Homekit itp. byłyby dawno na osx.

iPady obsługiwały by takie rzeczy jak konta użytkowników, zdalny pulpit, myszy, zewnętrzne monitory, lepiej by działały aplikacje w tle itp.

Moridin
Gość

Są ku temu powody techniczne.

iOS nie był budowany pod wielu userów i przebudowanie go, zachowując bezpieczeństwo i funkcjonalność pełną, nie jest łatwe.
Podobnie macOS nie jest dostosowany do mobile – nie masz kontroli nad tym, co zżera pakiet danych, a co nie. iOS dla porównania, ma to od początku.
Cierpliwości, a dostaniemy to wszystko.

rybak17
Gość
rybak17

Zgadzam się, iOS nie był początkowo budowany nawet z myślą o iPadach tylko iPhone.

Sam macOS da się przepisać nawet na ARM i sporo funkcji dodać. Kontrole nad tym co zżera pakiet danych potrafił dać nawet MS do Windows 10 więc myślę że to żaden problem.

Apple to firma w ich interesie jest sprzedawać jak najwięcej komputerów, tabletów i telefonów, a najlepiej jak by użytkownik miał wszystkie trzy urządzenia działające w jednym ekosystemie. Jednak już teraz mimo ograniczeń ludzie zaczynają wybierać między macbookiem a iPadem Pro.

Pawciu
Gość

No bez żartów. To może nie jest łatwe dla moich programistów, ale dla Apple? Twórców tego systemu?
Rozwijają go od 10 lat, stworzyli go na bazie OS X i nie potrafiliby zrobić kont użytkowników czy obsługi kursora?

Moridin
Gość

Posłuchaj sobie podcastów w ludźmi co pracowali nad iOS to zrozumiesz. Polecam Nitina Ganatrę i Dona Meltona.

Maciej Czechowski
Gość
Maciej Czechowski

Szkoda,że „Don’t hunt for Wi-Fi” nie dotyczy rodziny Macbooków 😡

rybak17
Gość
rybak17

Apple robi wszystko żeby macbooki nie były konkurencją dla iPadów i odwrotnie. Ciekawe jak długo jeszcze na tym pociągną.