Nowa kampania reklamowa iPada Pro

18/02/2017, 00:50 · · · 9

Apple rozpoczęło nową kampanię reklamową, której głównym bohaterem jest iPad Pro.

W czterech spotach prezentowane są tweety osób, które mają problem ze swoimi komputerami. Raz jest to strach przed wirusami, a innym razem – brak Wi-Fi. W tym prezentowane są zalety iPada Pro w danej dziedzinie, na przykład fakt, że nie ma na niego wirusów lub ciągły dostęp do internetu, dzięki modelowi z wbudowanym modułem LTE.

Reklamy osobiście przywiodły mi na pamięć starą serię spotów „Get a Mac”, co samo w sobie już dobrze świadczy, gdyż była to chyba najlepsza seria reklam w historii firmy z Cupertino.

Co ciekawe, tweety użyte w spotach są prawdziwe, tak samo jak nazwy użytkowników. Podstawiono tylko aktorów, którzy wcielili się w autorów tych krótkich wiadomości.

Poniżej znajdziecie wszystkie cztery spoty. Co o nich sądzicie?

9

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.