iPhone z ekranem wymienionym w nieautoryzowanym serwisie nadal może podlegać gwarancji

25/02/2017, 18:32 · · · 3

Dobra wiadomość dla osób, które wymieniły ekran iPhone’a w nieautoryzowanym serwisie, a zmagają się z innymi usterkami.


Oprócz informacji o przedłużeniu programu wymiany przetartych ekranów w MacBooku MacRumors dowiedział się również o zmianie podejścia Apple w kwestii naprawy gwarancyjnej iPhone’a, którego ekran był wymieniany w nieautoryzowanym serwisie.

Do tej pory Apple z góry odrzucał takie przypadki bez względu na to, że usterki zgłaszane przez użytkowników nie musiały dotyczyć samego ekranu. Obecnie Apple złagodziło swoją decyzję, jednak nadal trzeba spełnić kilka warunków.

Jeśli wymieniliście ekran w nieautoryzowanym serwisie, macie telefon na gwarancji, a borykacie się z usterką niezwiązaną z ekranem, to Apple może przyjąć takie urządzenie do naprawy bez ponoszenia przez nas kosztów.

Jeśli jednak się okaże, że usterka jest spowodowana elementem zainstalowanym w nieautoryzowanym serwisie, za naprawę przyjdzie nam jednak zapłacić. Apple umożliwi również (oczywiście odpłatnie) wymianę ekranu na nowy.

Proceder ten został potwierdzony w USA i Kanadzie, co powinno mieć swoje przełożenie również na inne kraje:

MacRumors has confirmed that the policy applies to repairs in the United States and Canada, while other regions are likely included.

3

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.