Apple zwraca koszt zakupu Workflow osobom, które niedawno go kupiły
O Workflow w ostatnich dniach było słychać dość dużo. Wszystko za sprawą przejęcia zespołu odpowiedzialnego za tę aplikację przez Apple. Zaraz po tym aplikacja z płatnej stała się darmowa. Osoby, które nieco wcześniej zakupiły Workflow, mogą się spodziewać maila od Apple.
Jak donoszą zagraniczne serwisy, m.in. 9to5Mac, użytkownicy, którzy niedawno zakupili Workflow, otrzymują w ostatnich dniach maile od Apple, z których wynika, że ten ostatni zwraca pełne koszty zakupu aplikacji. Poniżej treść jednego z takich maili:
Dear iTunes Customer,
Thank you for purchasing Workflow by DeskConnect, Inc. Workflow is now available for free in the App Store. Since you recently purchased this app, we have issued you a full refund in the amount of $3.21. These funds will be applied to your original payment method and may take up to five business days from the issue date to post to your account.
Regards,
iTunes Support Team
Nie wiadomo, jaki przedział czasowy Apple przyjęło do zakwalifikowania kogoś do zwrotu pieniędzy za Worfklow. Z tweeta pewnego użytkownika można wywnioskować, że okres ten obejmuje przynajmniej kilka tygodni:
@9to5mac Getting a refund from Apple, cause of buying workflow some weeks ago
— Joost van den Akker (@joost_akker) April 3, 2017
Źródło 9to5Mac
Komentarze: 1
Potwierdzam, dostałem zwrot € oraz mail z fakturą korygującą.