Showmax za darmo w Play

16/05/2017, 18:04 · · · 9

Od dziś, klienci Play mogą przez 12 miesięcy, za darmo, korzystać z serwisu Showmax. To pierwsza tego typu oferta na naszym rynku. To także ważny punkt w rozwoju serwisu Showmax na naszym rynku.

Promocja krzyżowa różnych produktów jest nam konsumentom już doskonale znana. Telewizja w pakiecie z internetem to standard. Oferty z serwisami streamingowymi również obecne są już u operatorów. Teraz przyszła pora na dostęp do subskrypcyjnego VOD w ramach abonamentu za telefon komórkowy.

Oferta jest dostępna dla abonentów sieci Play, zarówno tych indywidualnych jak i biznesowych, korzystających z następujących planów taryfowych:

• dla klientów indywidualnych: Formuła Solo M, Formuła Solo L, SIM Rodzina, SIM Duet, SIM Formuła Rodzina, SIM Formuła Rodzina Unlimited, SIM Formuła Rodzina Unlimited GB, Formuła Smartfon Unlimited 59,99, Formuła Unlimited 49,99, Formuła Smartfon Unlimited 99,99, Formuła Smartfon Unlimited 69,99

• dla klientów biznesowych: SIM FORMUŁA BIZBOX, SIM FORMUŁA KOMFORT Unlimited GB dla Firm, SIM FORMUŁA KOMFORT Unlimited dla Firm, SIM FORMUŁA KOMFORT dla Firm, Formuła Smartfon Unlimited 59,99 dla Firm, Formuła Smartfon Unlimited 79,99 dla Firm, Formuła Europa Unlimited dla Firm, Formuła 4.0 Unlimited dla Firm, Formuła Smartfon VIP dla Firm, Biznes Plan Pakiet 10, Biznes Plan Pakiet 25, Biznes Plan Pakiet Unlimited.

Wystarczy zarejestrować się przez stronę www.showmax.com/play

Showmax zadebiutował u nas w lutym. Serwis jest dostępny na platformach Smart TV, przez aplikacje mobilne, stronę internetową, a nawet Apple TV i Chromecast. Co więcej, od początku serwis postawił na produkcje lokalne. Na razie są to mini-produkcje, ale za to z wielkimi nazwiskami i warte uwagi. W ShowMax znajdziemy krótki film „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego, „Czerwony Punkt” Patryka Vegi z Evanem Mc Gregorem oraz kultowy serial komediowy „Ucho Prezesa”. To właśnie „Ucho Prezesa” na razie wydaje się być największym hitem serwisu ShowMax. Maciej Sojka rozkręcający dawniej tvn24 i elewizje n, pracujący przez lata w YouTubie, jest teraz odpowiedzialny za seriws Showmax w Europie Środkowo-Wschodniej. On podczas ogłoszenia partnerstwa z Play stwierdził, że zainteresowanie serwisem przerosło oczekiwania włodarzy.

Przyznam się, że gdy pierwszy raz usłyszałem o Showmax, to do pomysłu podoboju naszego rynku podchodziłem sceptycznie. Po kilku miesiącach widać, że jest to naprawdę twardy zawodnik, który znajdzie w naszym kraju sporą rzeszę odbiorców. Co więcej działalność Showmaxa może odbić się pozytywnie na całym naszym rynku filmowo-telewizyjnym. Showmax z ofertą VOD przebija się tam, gdzie Netflix nie ma szans, stawia na treści, którymi nie przebiłyby się w tradycyjnej telewizji. To powinno mobilizować rynek, a nam użytkownikom daje szerszy wybór.

Świetne jest też to, że serwisy VOD w Polsce zaczynają działać intensywnie i się promować. Netflix nie powinien może reklamować się na danym budynku w stolicy, ale cieszy fakt, że również wychodzi z promocją do ludzi. W dodatku producenci telewizorów również przy zakupie oferują darmowy czasowy dostęp do wybranych serwisów. Teraz dochodzi do tego Play i Showmax na rok za darmo. Naprawdę ciężko mi znaleźć dziś usprawiedliwienie dla piractwa. Wreszcie doczekaliśmy się wielu ciekawych ofert wideo nad Wisłą.



9

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko