iMagazine

The Rock i Siri w krótkometrażowym filmie Apple

24/07/2017, 13:14 · · · 2

Apple działa na coraz szerszą skalę marketingowo, a kolejne promocje przybierają bardzo różnorodne formy. Właśnie światło dzienne ujrzał spot z udziałem Dwayne’a Johnsona. Amerykański gwiazdor promuje Siri.

The Rock X Siri – Dominate the Day to krótkometrażowy film dostępny na YouTube na kanale Apple’a. Kampania wydaje się być zrobiona ze sporym rozmachem i utrzymana w stylu The Rocka, czyli humorystycznego kina akcji. Całość jest prawie czterominutową reklamą Siri w iPhonie.

Przyznam, że całość prezentuje się dobrze, choć sam nie czuje się targetem tej reklamy. Jednocześnie po raz kolejny spot powoduje u mnie irytację ze względu na brak Siri i innych rozwiązań Apple w naszym kraju i języku. Reklama pokazuje, że dostajemy telefon okrojony o jedną z kluczowych funkcji. Spot jest zabawny i ma potencjał na viral, ale nie wierzę jednak w jakiś spektakularny szum wokół niego.

Film trzeba obejrzeć i zapewne nie raz się na nim uśmiechniecie!

2

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

Dodaj komentarz

Jan Urbanowicz napisał(a):

Dla mnie rewelacja! :)

P. napisał(a):

> Film trzeba obejrzę […]
Miało być „obejrzeć”? :)

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

W archiwum iMag Weekly znajdziecie ponad 500 felietonów, artykułów, recenzji, opisów, przepisów oraz relacji z podróży – w sumie do przeczytania jest ponad 500 tysięcy słów. Wykupienie dostępu do niego jest „dożywotnie” (czyli tak długo jak będzie funkcjonował iMagazine) i wystarczy to zrobić raz. Nasz tygodnik był wydawany do dnia 27/01/2017.

Osoby, które miały wykupioną jakąkolwiek subskrypcję otrzymały pełny dostęp do archiwum.