iMagazine

Nie ma przypadków, czyli przeciek kontrolowany

25/08/2017, 09:00 · · · 2

Timing – jedno z kluczowych słów w marketignu, które tak często jest jednak pomijane i lekceważone. Wyczucie czasu sprawia, że w świecie Apple’a nie ma przypadków. Owszem coraz częściej przecieki są nie kontrolowane, ale wiele z działań jest robionych specjalnie.

Nie wierze w przypadek, jeśli chodzi o wczorajsze informacje odnośnie daty konferencji prasowej. Na wysłanie zaproszeń było jeszcze zbyt wcześnie, ale data-plotka pojawiła się dokładnie na kilka godzin przed nowojorską konferencją Samsunga. Jestem niemal pewny, że zaproszenia zostaną wysłane w następną środę, właśnie wtedy, gdy Samsung będzie miał swoją kolejną konferencje tym razem w Tempodromie w Berlinie i tuż przed targami IFA. Sytuacja powtarza się już od kilku lat. Wszystkie konferencje od premiery iPhone’a 5 odbywały się w drugim tygodniu września. Właśnie tak by spuścić zasłonę dymną na wydarzenia konkurencji i tematem numer jeden uczynić produkt Apple’a.

Nowy iPhone może nas już nie zaskoczyć, ale wszystko wskazuje na to, że będzie to smartfon o którym będzie się mówić dużo. Zanosi się na naprawdę gorącą premierę, choć z drugiej strony wydaje się, że naprawdę wiele o tym telefonie już wiemy.


Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

Dodaj komentarz

Sportpoz napisał(a):

Czekamy z niecierpliwością…

Mikołaj napisał(a):

Witam, nie „marketignu” tylko „marketingu” i „nie” z przymiotnikami piszemy razem czyli „niekontrolowane”. Pozdrawiam