iMad wymienia ekran w iPhone w czasie do 2 godzin (operacja trwa 30 minut) [uaktualniono]

08/09/2017, 11:48 · · · 5

iMad wprowadził do swojej oferty ogólnoświatową akcję pt. „Horizon”, która polega na tym, że zbite ekrany wymieniane są „na poczekaniu” – cała operacja zajmuje do 2 godzin.


iMad w międzyczasie dosłało uaktualnione informacje na temat całej procedury – poprawki znajdziecie poniżej, z których najistotniejsza jest ta, że sama operacja trwa 30 minut, a czas „do dwóch godzin” wynika z ewentualnych kolejek.


Punkty serwisowe iMad – w Krakowie, Katowicach i Warszawie – otrzymały specjalne narzędzia, które umożliwiają im w pełni profesjonalnie i zgodnie z odpowiednimi procedurami wymieniać ekrany w czasie niedłuższym niż 2 godziny (ten czas przewiduje ewentualną kolejkę, czas wymiany wynosi 30 minut). Dotyczy to zarówno ekranów wymienianych w ramach gwarancji, jak i poza nią (wtedy jest to usługa płatna). Wystarczy, że klient dostarczy wyzerowanego do stanu fabrycznego iPhone’a do serwisu (musi być też wylogowany z iClouda). iPhone po tej „operacji” jest również sprawdzany pod kątem prawidłowych ustawień i kalibracji, a Touch ID działa tak, jak powinno.

Ta maksymalnie 2-godzinna operacja dotyczy iPhone’ów 6S, 6S Plus, 7 i 7 Plus. Inne modele są standardowo odsyłane do Centrum Serwisowego Apple (ok. 7 dni roboczych).

iMad przypomina, że istotny jest stan urządzenia: „obudowa nie może być wygięta, obita, nie może być zbita szybka w iSight”. W przypadku takich uszkodzeń, możliwa jest tylko wymiana całego telefonu. Klienci, którzy mają nieoryginalne ekrany mogą również odpłatnie skorzystać z tej oferty, aby wymienić je na oryginalne. Na koniec jeszcze dodam, że kontakt z cieczą w 100% dyskwalifikuje urządzenie z takiego procesu.

Serwis iMad



5

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.