Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu PlayerUnknown’s Battlegrounds – nowy patch, nowa broń, nowy efekt pogodowy

PlayerUnknown’s Battlegrounds – nowy patch, nowa broń, nowy efekt pogodowy

3
Dodane: 7 lat temu

Najnowszy patch dla PlayerUnknown’s Battlegrounds jest już gotowy na serwerze testowym – na produkcyjny trafi niebawem, jeśli nie będzie jakiś większych problemów.

Vaulting

Skakanie i podciąganie się przez/na przeszkody na razie będzie testowane jedynie wewnętrznie przez ekipę z Bluehole. Dłuższe publiczne testy planowane są dopiero we wczesnym listopadzie.

AFK i BP

Bluehole wprowadził „zasady”, które uniemożliwią graczom, którzy są AFK, na zdobywanie Battle Points, co powinno spowodować, że nie będzie sytuacji, w których połowa serwera jest AFK1.

Poprawki

  • poprawiono cienie
  • poprawiono wydajność na wolniejszych komputerach
  • poprawiono wydajność, gdy w bliskiej okolicy jest wiele samochodów
  • zoptymalizowano UI
  • dodano mgłę jako efekt pogodowy – prawdopodobieństwo wystąpienia gry z mgłą jest niewielkie (na serwerze testowym będzie się pojawiała często)
  • poprawiono grafikę nieba
  • dodano nowe miasto, na wschód od góry Stalber
  • jest nowa opcja umożliwiająca zmianę koloru krzyżyka celowniczego
  • dodano funkcję „podwójnego kliknięcia” w klawisze QE, aby wywołać wychylenie
  • poprawiono przejście z widoku z klawisze Alt do widoku z oczu
  • dodano nowe powiązane klawisze do konsumowania apteczek, energetyków, itp.
  • imiona graczy w zespole teraz pokazują ich pozycję (leżenie, kucanie, stanie)
  • dodano nowy klawisz powiązany aby zaznaczyć obecne miejsce na mapie (domyślnie jest to Insert)
  • dodano nowy klawisz powiązany, który konsumuje apteczki w kolejności: Med Kit, First Aid Kit, Bandage (domyślnie jest to klawisz -)
  • dodano funkcję zerowania lunety przez naciśnięcie kółka na myszce
  • poprawiono umiejscowienie okna do raportowania graczy
  • dodano nową funkcję w ustawieniach – Inventory screen character render – aby wyłączyć renderowanie graczy na ekranie z wyposażeniem gracza (klawisz i lub Tab), co powinno poprawić wydajność
  • dodano nowy karabin – Mini-14 – który jest lekkim półautomatycznym karabinem wyborowym na amunicję 5,56 mm; ma bardzo mały odrzut i wysoką prędkość wylotową naboi, ale wywołuje mniejsze obrażenia; Mini-14 wykorzystuje dodatki dla karabinów snajperskich na lufę (compensator, suppressor, flash hider), na magazynek oraz przyjmuje wszystkie lunetki
  • odległość renderowania cieni jest teraz taka sama na każdym ustawieniu jakości renderowania cieni
  • gracze znokautowani pod wodą będą teraz tracili życie przez brak powietrza i pojawi się odpowiednia ikona płuc
  • poprawiono czas przeładowania kuszy o 35%
  • Tommy Gun nie będzie już dostępny w skrzyniach zrzucanych przez samoloty i będzie przyjmował tłumik dźwięku, vertical foregrip i inne magazynki
  • odrzut poziomy dla broni został poprawiony, aby był bardziej spójny pomiędzy różnymi karabinami
  • można chować granaty poprzez przełączenie się na inną broń, pod warunkiem, że nie mają wyciągniętej zawleczki
  • przełączniki strzelania auto/burst/single na broniach będą zapamiętywane – jak upuścimy broń ustawioną na auto, to nadal będzie miała auto po podniesieniu
  • zmieniono uszkodzenia motocykla podczas zderzeń z obiektami i pojazadami
  • poprawiono animacje odrzutu dla wszystkich broni
  • granat błyskowy będzie teraz wybuchał po 2,5 sekundach
  • zwiększono pole rażenia granatów
  • poprawiono animacje rzucania granatów, co umożliwiło ich szybszy lot i dokładniejszą trajektorię, jednocześnie zmniejszając odległość trajektorii lotu, którą widzi gracz
  • zawleczkę w granatach teraz wyjmuje klawiszem R
  • można zmieniać czy chcemy granat rzucić czy potoczyć go za pomocą prawego przycisku myszy
  • prędkość lotu granatu będzie zależało od prędkości i kierunku ruchu gracza – jeśli gracz będzie biegł, to będzie mógł rzucić granat dalej
  • poprawiono animację wychylania ciała, dzięki czemu podczas wychylania się na lewo odsłonięte zostanie mniej ciała gracza
  • można zmienić pozycję gracza podczas przeładowywania broni, bez anulowania przeładowania
  • dodano nowe dźwięki podczas konsumowania apteczek, itp.
  • poprawiono zasięg dźwięku tłuczonych szyb i przeładowania broni
  • dodano nowy dźwięk przy wyjmowaniu zawleczek z granatów
  • dodano nowe dźwięk dla zderzeń pomiędzy samochodami i ludźmi
  • gracze którzy spadną „pod mapę” będą resetowani do prawidłowej płaszczyzny
  • podniesienie przedmiotu z ziemi za pomocą prawego przycisku myszki przerwie przeładowywanie broni
  • nie można ustawiać wielu czynności pod jednym powiązaniem klawiszowym
  • zmieniono zasady zdobywania BP, aby nie miało sensu zabijania graczy AFK, a oni sami też nie zdobędą punktów
  • dodano tabele dla trybu FPP dla wszystkich regionów z FPP

Sporo tego!

  1. Away from Keyboard, czyli z dala od klawiatury.

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 3

Gram na Macbooku Pro 15 z Radeon Pro 460 i przy niższej rozdzielczości chodzi płynnie, naprawdę można się wciągnąć. Najważniejszą rzeczą przed zakupem jest to że gra potrzebuje lepszego łącza niż inne gry np. CS GO

Wszystko na maxa oprócz dysku – wiadomo nie jest to full hd ale … :) można pograć