iMagazine

PlayerUnknown’s Battlegrounds – nowy patch, nowa broń, nowy efekt pogodowy

12/09/2017, 13:56 · · · 3

Najnowszy patch dla PlayerUnknown’s Battlegrounds jest już gotowy na serwerze testowym – na produkcyjny trafi niebawem, jeśli nie będzie jakiś większych problemów.

Vaulting

Skakanie i podciąganie się przez/na przeszkody na razie będzie testowane jedynie wewnętrznie przez ekipę z Bluehole. Dłuższe publiczne testy planowane są dopiero we wczesnym listopadzie.

AFK i BP

Bluehole wprowadził „zasady”, które uniemożliwią graczom, którzy są AFK, na zdobywanie Battle Points, co powinno spowodować, że nie będzie sytuacji, w których połowa serwera jest AFK1.

Poprawki

  • poprawiono cienie
  • poprawiono wydajność na wolniejszych komputerach
  • poprawiono wydajność, gdy w bliskiej okolicy jest wiele samochodów
  • zoptymalizowano UI
  • dodano mgłę jako efekt pogodowy – prawdopodobieństwo wystąpienia gry z mgłą jest niewielkie (na serwerze testowym będzie się pojawiała często)
  • poprawiono grafikę nieba
  • dodano nowe miasto, na wschód od góry Stalber
  • jest nowa opcja umożliwiająca zmianę koloru krzyżyka celowniczego
  • dodano funkcję „podwójnego kliknięcia” w klawisze QE, aby wywołać wychylenie
  • poprawiono przejście z widoku z klawisze Alt do widoku z oczu
  • dodano nowe powiązane klawisze do konsumowania apteczek, energetyków, itp.
  • imiona graczy w zespole teraz pokazują ich pozycję (leżenie, kucanie, stanie)
  • dodano nowy klawisz powiązany aby zaznaczyć obecne miejsce na mapie (domyślnie jest to Insert)
  • dodano nowy klawisz powiązany, który konsumuje apteczki w kolejności: Med Kit, First Aid Kit, Bandage (domyślnie jest to klawisz -)
  • dodano funkcję zerowania lunety przez naciśnięcie kółka na myszce
  • poprawiono umiejscowienie okna do raportowania graczy
  • dodano nową funkcję w ustawieniach – Inventory screen character render – aby wyłączyć renderowanie graczy na ekranie z wyposażeniem gracza (klawisz i lub Tab), co powinno poprawić wydajność
  • dodano nowy karabin – Mini-14 – który jest lekkim półautomatycznym karabinem wyborowym na amunicję 5,56 mm; ma bardzo mały odrzut i wysoką prędkość wylotową naboi, ale wywołuje mniejsze obrażenia; Mini-14 wykorzystuje dodatki dla karabinów snajperskich na lufę (compensator, suppressor, flash hider), na magazynek oraz przyjmuje wszystkie lunetki
  • odległość renderowania cieni jest teraz taka sama na każdym ustawieniu jakości renderowania cieni
  • gracze znokautowani pod wodą będą teraz tracili życie przez brak powietrza i pojawi się odpowiednia ikona płuc
  • poprawiono czas przeładowania kuszy o 35%
  • Tommy Gun nie będzie już dostępny w skrzyniach zrzucanych przez samoloty i będzie przyjmował tłumik dźwięku, vertical foregrip i inne magazynki
  • odrzut poziomy dla broni został poprawiony, aby był bardziej spójny pomiędzy różnymi karabinami
  • można chować granaty poprzez przełączenie się na inną broń, pod warunkiem, że nie mają wyciągniętej zawleczki
  • przełączniki strzelania auto/burst/single na broniach będą zapamiętywane – jak upuścimy broń ustawioną na auto, to nadal będzie miała auto po podniesieniu
  • zmieniono uszkodzenia motocykla podczas zderzeń z obiektami i pojazadami
  • poprawiono animacje odrzutu dla wszystkich broni
  • granat błyskowy będzie teraz wybuchał po 2,5 sekundach
  • zwiększono pole rażenia granatów
  • poprawiono animacje rzucania granatów, co umożliwiło ich szybszy lot i dokładniejszą trajektorię, jednocześnie zmniejszając odległość trajektorii lotu, którą widzi gracz
  • zawleczkę w granatach teraz wyjmuje klawiszem R
  • można zmieniać czy chcemy granat rzucić czy potoczyć go za pomocą prawego przycisku myszy
  • prędkość lotu granatu będzie zależało od prędkości i kierunku ruchu gracza – jeśli gracz będzie biegł, to będzie mógł rzucić granat dalej
  • poprawiono animację wychylania ciała, dzięki czemu podczas wychylania się na lewo odsłonięte zostanie mniej ciała gracza
  • można zmienić pozycję gracza podczas przeładowywania broni, bez anulowania przeładowania
  • dodano nowe dźwięki podczas konsumowania apteczek, itp.
  • poprawiono zasięg dźwięku tłuczonych szyb i przeładowania broni
  • dodano nowy dźwięk przy wyjmowaniu zawleczek z granatów
  • dodano nowe dźwięk dla zderzeń pomiędzy samochodami i ludźmi
  • gracze którzy spadną „pod mapę” będą resetowani do prawidłowej płaszczyzny
  • podniesienie przedmiotu z ziemi za pomocą prawego przycisku myszki przerwie przeładowywanie broni
  • nie można ustawiać wielu czynności pod jednym powiązaniem klawiszowym
  • zmieniono zasady zdobywania BP, aby nie miało sensu zabijania graczy AFK, a oni sami też nie zdobędą punktów
  • dodano tabele dla trybu FPP dla wszystkich regionów z FPP

Sporo tego!

  1. Away from Keyboard, czyli z dala od klawiatury.

źródłoSteam

3

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki i zwinne samochody. Niedawno rozpocząłem prowadzenie kursów Lightrooma i fotografii na Pikselowe.pl – zapraszam.

morid1n

Dodaj komentarz

Mirek napisał(a):

Gram na Macbooku Pro 15 z Radeon Pro 460 i przy niższej rozdzielczości chodzi płynnie, naprawdę można się wciągnąć. Najważniejszą rzeczą przed zakupem jest to że gra potrzebuje lepszego łącza niż inne gry np. CS GO

Wojtek Pietrusiewicz napisał(a):

Przez bootcamp? Jaki CPU masz? W szoku jestem że na nim działa.

Mirek napisał(a):

Wszystko na maxa oprócz dysku – wiadomo nie jest to full hd ale … :) można pograć

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

W archiwum iMag Weekly znajdziecie ponad 500 felietonów, artykułów, recenzji, opisów, przepisów oraz relacji z podróży – w sumie do przeczytania jest ponad 500 tysięcy słów. Wykupienie dostępu do niego jest „dożywotnie” (czyli tak długo jak będzie funkcjonował iMagazine) i wystarczy to zrobić raz. Nasz tygodnik był wydawany do dnia 27/01/2017.

Osoby, które miały wykupioną jakąkolwiek subskrypcję otrzymały pełny dostęp do archiwum.