iMagazine

PlayerUnknown’s Battlegrounds – nowy patch, nowa broń, nowy efekt pogodowy

12/09/2017, 13:56 · · · 3

Najnowszy patch dla PlayerUnknown’s Battlegrounds jest już gotowy na serwerze testowym – na produkcyjny trafi niebawem, jeśli nie będzie jakiś większych problemów.

Vaulting

Skakanie i podciąganie się przez/na przeszkody na razie będzie testowane jedynie wewnętrznie przez ekipę z Bluehole. Dłuższe publiczne testy planowane są dopiero we wczesnym listopadzie.

AFK i BP

Bluehole wprowadził „zasady”, które uniemożliwią graczom, którzy są AFK, na zdobywanie Battle Points, co powinno spowodować, że nie będzie sytuacji, w których połowa serwera jest AFK1.

Poprawki

  • poprawiono cienie
  • poprawiono wydajność na wolniejszych komputerach
  • poprawiono wydajność, gdy w bliskiej okolicy jest wiele samochodów
  • zoptymalizowano UI
  • dodano mgłę jako efekt pogodowy – prawdopodobieństwo wystąpienia gry z mgłą jest niewielkie (na serwerze testowym będzie się pojawiała często)
  • poprawiono grafikę nieba
  • dodano nowe miasto, na wschód od góry Stalber
  • jest nowa opcja umożliwiająca zmianę koloru krzyżyka celowniczego
  • dodano funkcję „podwójnego kliknięcia” w klawisze QE, aby wywołać wychylenie
  • poprawiono przejście z widoku z klawisze Alt do widoku z oczu
  • dodano nowe powiązane klawisze do konsumowania apteczek, energetyków, itp.
  • imiona graczy w zespole teraz pokazują ich pozycję (leżenie, kucanie, stanie)
  • dodano nowy klawisz powiązany aby zaznaczyć obecne miejsce na mapie (domyślnie jest to Insert)
  • dodano nowy klawisz powiązany, który konsumuje apteczki w kolejności: Med Kit, First Aid Kit, Bandage (domyślnie jest to klawisz -)
  • dodano funkcję zerowania lunety przez naciśnięcie kółka na myszce
  • poprawiono umiejscowienie okna do raportowania graczy
  • dodano nową funkcję w ustawieniach – Inventory screen character render – aby wyłączyć renderowanie graczy na ekranie z wyposażeniem gracza (klawisz i lub Tab), co powinno poprawić wydajność
  • dodano nowy karabin – Mini-14 – który jest lekkim półautomatycznym karabinem wyborowym na amunicję 5,56 mm; ma bardzo mały odrzut i wysoką prędkość wylotową naboi, ale wywołuje mniejsze obrażenia; Mini-14 wykorzystuje dodatki dla karabinów snajperskich na lufę (compensator, suppressor, flash hider), na magazynek oraz przyjmuje wszystkie lunetki
  • odległość renderowania cieni jest teraz taka sama na każdym ustawieniu jakości renderowania cieni
  • gracze znokautowani pod wodą będą teraz tracili życie przez brak powietrza i pojawi się odpowiednia ikona płuc
  • poprawiono czas przeładowania kuszy o 35%
  • Tommy Gun nie będzie już dostępny w skrzyniach zrzucanych przez samoloty i będzie przyjmował tłumik dźwięku, vertical foregrip i inne magazynki
  • odrzut poziomy dla broni został poprawiony, aby był bardziej spójny pomiędzy różnymi karabinami
  • można chować granaty poprzez przełączenie się na inną broń, pod warunkiem, że nie mają wyciągniętej zawleczki
  • przełączniki strzelania auto/burst/single na broniach będą zapamiętywane – jak upuścimy broń ustawioną na auto, to nadal będzie miała auto po podniesieniu
  • zmieniono uszkodzenia motocykla podczas zderzeń z obiektami i pojazadami
  • poprawiono animacje odrzutu dla wszystkich broni
  • granat błyskowy będzie teraz wybuchał po 2,5 sekundach
  • zwiększono pole rażenia granatów
  • poprawiono animacje rzucania granatów, co umożliwiło ich szybszy lot i dokładniejszą trajektorię, jednocześnie zmniejszając odległość trajektorii lotu, którą widzi gracz
  • zawleczkę w granatach teraz wyjmuje klawiszem R
  • można zmieniać czy chcemy granat rzucić czy potoczyć go za pomocą prawego przycisku myszy
  • prędkość lotu granatu będzie zależało od prędkości i kierunku ruchu gracza – jeśli gracz będzie biegł, to będzie mógł rzucić granat dalej
  • poprawiono animację wychylania ciała, dzięki czemu podczas wychylania się na lewo odsłonięte zostanie mniej ciała gracza
  • można zmienić pozycję gracza podczas przeładowywania broni, bez anulowania przeładowania
  • dodano nowe dźwięki podczas konsumowania apteczek, itp.
  • poprawiono zasięg dźwięku tłuczonych szyb i przeładowania broni
  • dodano nowy dźwięk przy wyjmowaniu zawleczek z granatów
  • dodano nowe dźwięk dla zderzeń pomiędzy samochodami i ludźmi
  • gracze którzy spadną „pod mapę” będą resetowani do prawidłowej płaszczyzny
  • podniesienie przedmiotu z ziemi za pomocą prawego przycisku myszki przerwie przeładowywanie broni
  • nie można ustawiać wielu czynności pod jednym powiązaniem klawiszowym
  • zmieniono zasady zdobywania BP, aby nie miało sensu zabijania graczy AFK, a oni sami też nie zdobędą punktów
  • dodano tabele dla trybu FPP dla wszystkich regionów z FPP

Sporo tego!

  1. Away from Keyboard, czyli z dala od klawiatury.

źródłoSteam


Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki i zwinne samochody. Niedawno rozpocząłem prowadzenie kursów Lightrooma i fotografii na Pikselowe.pl – zapraszam.


3
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Wojtek PietrusiewiczMirek Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Mirek
Gość
Mirek

Gram na Macbooku Pro 15 z Radeon Pro 460 i przy niższej rozdzielczości chodzi płynnie, naprawdę można się wciągnąć. Najważniejszą rzeczą przed zakupem jest to że gra potrzebuje lepszego łącza niż inne gry np. CS GO

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK