Nowe informacje o nowej mapie w PlayerUnknown’s Battlegrounds
Christopher Livingston z PCGamer miał przyjemność otrzymać dostęp do nowej mapy oraz nowego systemu vaultingu, który wkrótce pojawi się w PlayerUnknown’s Battlegrounds.
Nowa mapa inspiracje czerpie z Meksyku, a teren jest, według niego, zdecydowanie bardziej zróżnicowany niż na Erangel – ma więcej gór, górek, pagórków, dolin i dolinek, czyli więcej miejsc, w których można się ukryć lub z których można zaatakować wroga.
Zmianie ma też ulec zachowanie się pojazdów zależnie od nawierzchni, na której się poruszają. To już można doświadczyć na Erangel – spróbujcie Dacią ruszyć pod górkę – ale rozumiem, że różnice będą jeszcze bardziej wyraźne.
Wiemy już o trzech miastach lub miasteczkach, które będą położone w kraterach (rzekomo stworzonych po asteroidach, które spadły w tym miejscu), w jednym z których znajduje się wrak samolotu. Przypomina mi to trochę Więzienie na Erangel, położone w kraterze, gdzie osoby znajdujące się na jego terenie mogą zostać zaatakowane z otaczających go naturalnych formacji skalnych.
Christopher opisał również swoje wrażenia z nowego systemu skakania przez okna czy nad murkami lub innymi przeszkodami – jego wprowadzenie zmieni całkowicie sposób walki w wielu miejscach, szczególnie wśród zabudowań, gdzie gracze często są „uwięzieni” w budynkach i nie mogą z nich wyjsć inaczej niż przez drzwi.
Więcej informacji i screenów pojawi się nadchodzącym wydaniu PCGamer – szczegóły u źródła.
Nie mogę doczekać się kolejnych nowości w PUBG! Jeśli przypadkiem chcecie dołączyć do naszej ekipy – gramy wieczorami, zazwyczaj po 20:00 – do wpadnijcie na naszego Discorda. Większość z nas gra gorzej niż jesteście to sobie w stanie wyobrazić, więc nie krępujcie się swoich umiejętności.