Sonos przywitał Apple HomePod nietypową playlistą
W piątek zadebiutował HomePod. Z tej okazji konkurencja postanowiła hucznie go przywitać. Sonos na swoim twitterze opublikował imprezową playlistę z serwisu Spotify. Lista utworów jest też swoistym przesłaniem do Apple.
Obecnie w mediach społecznościowych wiele firm stawia na real-time marketing, czyli reagowanie na to, co dzieje się aktualnie na świecie, w popkulturze i wiązanie tego ze swoją marką. W ten sposób do premiery HomePoda podszedł też Sonos. Oto tweet i ta zabawna lista utworów:
Good luck with your #homepod launch @Apple. We made you a playlist. https://t.co/zh8KctGAJe
— Sonos (@Sonos) February 9, 2018
Szkoda, że Apple wciąż nie potrafi sobie dobrze poradzić ze współczesną komunikacją PR i marketingową. Szczególnie firmie brakuje działań lokalnych.
Komentarze: 2
Nie wiem dlaczego Panowie redaktorzy tudzież felietoniści łączą produkt apple tylko i wyłącznie ze słuchaniem muzyki, przecież to tylko odpowiedz na to co już mają inni – Amazon – skoro mamy Siri zrobimy podobnie tylko z lepszym dźwiękiem – a to tylko asystent, wysyłający wiadomości, dostarczający informacji, sterujący urządzeniami w domu, etc.
Ano dlatego, że samo apple mówi o nim ‘music first’. Dlatego.