HomePod z rekordem sprzedaży wśród smart głośników
Największym koniem pociągowym Apple jest oczywiście iPhone, ale inne produkty, chociaż nie przynoszą takich zysków, też osiągają sukcesy.
Apple Watch to najpopularniejszy zegarek – tak, zegarek, a nie tylko smartwatch – bo Apple sprzedaje go w większych ilościach niż wszyscy szwajcarscy producenci razem wzięci.
Podobnie jest ze słuchawkami, Apple AirPods wraz z marką Beast odpowiadają za ponad 40% rynku słuchawek bezprzewodowych.
Teraz podobnym sukcesem może pochwalić się głośnik HomePod. Według danych NPD Group pre-ordery na nowy głośnik Apple były wyższe niż cała sprzedaż wszystkich innych smart głośników razem wziętych, wyłączając z tego grona Amazon Echo Dot. Przy czym Amazon Echo Dot to produkt z zupełnie innej, dużo niższej półki cenowej.
To spory sukces, biorąc pod uwagę, że aktualnie HomePod sprzedawany jest tylko na trzech rynkach – w USA, Australii i Wielkiej Brytanii – a o rozszerzeniu sprzedaży na razie nie słychać.
Nasz test HomePoda przeczytacie już jutro w nowym numerze iMagazine.
Komentarze: 4
Bez baterii ten głośnik nie spełnia swojej mobilnej funkcji. No chyba że on wcale ma nie być mobilny.
Według mnie nie ma być mobilny. To cześć domu
Zegarki nie tylko produkuje się w Szwajcarii; normalne że jako urządzenie sterowane głosem i zbierające informację z otoczenia, sprzedawane jest w krajach których język rozumie.
Siri mówi i rozumie w wielu innych językach